Jokenr1
Medlem
sådan info gillar vi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sen finns de ju dem som hävdar att hagmans rostlösare är bättre, men det är väl sånt folk som blir fulla på alkoholfritt öl...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sådan info gillar vi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Orkar inte leta igenom hela tråden men undrar om någon testat
BT,s lambdasonder för bil.Priset är ju väldigt bra men funkar dom
ok eller?
Tänkte prova hursomhelst men har någon testat kan det ju vara
intressant att veta hur det gick!
Brorsan har handlat, pajade efter ca 1 år. Köpte då igen eftersom priset för 2 var klart lägre än alternativen. Få se hur länge den håller.
Jag har kört med en sån i ca ett halvår nu och än så länge är det inga problem...
Får väl prova,original kostar 2100:-,BT kostar 399,känns som det är
värt ett försök.
Nu har depåställ för bakhjul kommit till biltema 199:-
köpte sex stycken seriös hoj missbrukare
Nu har depåställ för bakhjul kommit till biltema 199:-
köpte sex stycken seriös hoj missbrukare
Ja du lär behöva 6 st då de tycks gå sönder på löpande band,även hojarna som rasar med stöden![]()
nu?
ganska länge sen![]()
Biltema är billiga ..... men det blir alltid dyrt att handla där!
Märkligt.
Själva upphängningarna ska du inte lita på. Jag satt på hojen med depåstödet uppe, då vek sig upp hängaren. Så det är inte världens bästa kvalité på dessa. Jag har gjort samma sak 100 tals gånger med Bike-lift´s depåstöd utan problem.
någon som vet om bilteams 2-takts helsyntets olja är nogåt att köpa?
Jag körde 800 mil med min rs 125 på biltemas 2t olja.
Och det funkade bra.

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |