biltema finns ju... Varför inte mctema?

matte_mannen

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
sc28 fighter (såld) - Nu med XL moppe (xr600r)
Hej!

Är trött på att allt ska kosta så vannsinigt mkt till mc. Ska man ha nya fotpinnar eller bara göra nått litet så kostar det skjortan!
Nån nått bra ställe med lite humanare priser? typ biltema priser??? :tungan

s-racing tex är ju svindyra!

tack på förhand :Bugar

efterfrågan o tillgång...

finns nåt som kallas "biltema-kvalité" osså.....

/ Hannes

Kan ju oxå va så att en bil kan man köra med året runt här.

Ska man ha nya fotpinnar finns det mc-skrot eller så köper man ett par ordentliga om man ändå ska ha nya.

750RR

Varför inte tipsa BILTEMA?

matte_mannen skrev:
Hej!

Är trött på att allt ska kosta så vannsinigt mkt till mc. Ska man ha nya fotpinnar eller bara göra nått litet så kostar det skjortan!
Nån nått bra ställe med lite humanare priser? typ biltema priser??? :tungan

s-racing tex är ju svindyra!

tack på förhand :Bugar

BILTEMA har säkert inget emot att bredda sitt utbud bara det går att tjäna pengar. Båt- och kökstillbehör går ju bra men det måste ju vara volymgrejor, d v s det som säljs mycket. De har ju redan reparationshandböcker till MC!

Jag har också undrat vart pengarna tar vägen mellan produktionen och mig, så fort det är till en MC så kostar grejorna ca fyra gånger så mycket som man tror att de ska kosta.

Jag har också lessnat på de höga priserna och försöker hitta alternativ. Lägger man ner lite jobb då går det dock oftast att hitta alternativ.

http://www.louis.de/ är som en tysk Biltema för MC. Deras katalog är väldigt omfattande och dom har rätt mycket bra grejer men det är lite Biltema känsla över dom. Jag beställde nyligen en batteriladdare, ett depåstöd samt ett kapell och betalade 700 spänn för allting ink. frakt. Bara depåstödet hade kostat mer i Svergie.

Det finns bara 2 så snåla företagsledare i sverige och kamprad har fullt upp med sitt IKEA....

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park