Biltema borde heta B-Tema

Sålänge varan finns på rätt plats enligt vad datorn anger skiter jag blint i personal eller liknande. Aldrig varit missnöjd med biltema faktiskt.

många har kanske fattat att jag är biltemafrälst men kan nämna en dålig grej. det fattas ofta mycket på hyllan.. restat el säsongsgrejer som inte finns.. irreterar mig ganska mycket men som man säger.. för dom pengarna så känns de onödigt o klaga. :)

Det skiljer mycket mellan varuhusen, jag som bor mitt mellan Örebro och Västerås kan intyga detta. Västerås är bra mycket bättre än Örebro som suger getpung. Men så bygger de nytt där också så man får ju hoppas att det blir bra då.
Däremot tycker jag att det är skitkul att folk tror att de är så jävla billiga på allt, vilket inte alls stämmer. Precis som med Ö&B så är de riktigt dyra på många prylar medan de samtidigt säljer mycket skit med säkerligen inte mycket vinst.
Men de har stort utbud vilket är positivt.
Men att förvänta sig något bra från Biltema i Malmö är väl att hoppas på för mycket antar jag :D

Jobbar själv i butik. Och det massköps ju en del på biltema. Därför ofta svårt att inte gå tom ibland.

Många företagare som rensar allt på hyllan. Och är det då en leverans tid på 1 vecka så kan det ju ta ett tag.

Men visste e det frustrerande. Precis som när mjölken tar slut på ica.

många har kanske fattat att jag är biltemafrälst men kan nämna en dålig grej. det fattas ofta mycket på hyllan.. restat el säsongsgrejer som inte finns.. irreterar mig ganska mycket men som man säger.. för dom pengarna så känns de onödigt o klaga. :)

Bara för att det är billigt så betyder det inte att det är bra. Batterier är en sådan sak.

När jag var 20 handlades det jämt o ständigt på Biltema.
En liten sport vi hade var mygla till sig mer än vad man betalde för. Sista gången det skedde var när jag lagt 2torkarblad i samma förpackning.
Givetvis valde man kassan med den tjej som verkade grönast.
När hon tar tag i förpackningen säger hon vant:
"-ska du ha båda?"
-Ööhh? va?
"-Jo du förstår det ska bara vara ett torkarblad i en sån här förpackning."

Jag har nog aldrig känt mig så bortgjord o dumsnål nångång.
Har inte ens snott med en gratiskatalog efter det!

När jag var 20 handlades det jämt o ständigt på Biltema.
En liten sport vi hade var mygla till sig mer än vad man betalde för. Sista gången det skedde var när jag lagt 2torkarblad i samma förpackning.
Givetvis valde man kassan med den tjej som verkade grönast.
När hon tar tag i förpackningen säger hon vant:
"-ska du ha båda?"
-Ööhh? va?
"-Jo du förstår det ska bara vara ett torkarblad i en sån här förpackning."

Jag har nog aldrig känt mig så bortgjord o dumsnål nångång.
Har inte ens snott med en gratiskatalog efter det!

Ähh, inte ska man väl skämmas när man blir påkommen med att snatta :brinnerup

Okey okey,jag hör vad ni säger och kan bara konstatera att då är det väl jag som är gammalmodig som tycker att skall man klippa sig så går man till frisören ch skall tänderna fixas:tandkrigaren osv.

Varför gick du då till biltema för att köpa ditt batteri, om nu biltema är ett sånt skitställe?:va Eller har du aldrig varit på biltema tidigare?:va

För övrigt tycker jag att brukar vara hyfsad ordning, billiga och "helt ok" prylar och halvkass service på biltema, men vad annat ska man förvänta sig av ett lågprisvaruhus som säljer "allt"?? Tycker att du verkar både snål och kräsen som går till biltema för att spara pengar och blir sur på att det inte är lika snyggt, städat och serviceinriktat som en dyr märkesaffär.

Man får vad man betalar för;)

lågprisshopping

Varför gick du då till biltema för att köpa ditt batteri, om nu biltema är ett sånt skitställe?:va Eller har du aldrig varit på biltema tidigare?:va

För övrigt tycker jag att brukar vara hyfsad ordning, billiga och "helt ok" prylar och halvkass service på biltema, men vad annat ska man förvänta sig av ett lågprisvaruhus som säljer "allt"?? Tycker att du verkar både snål och kräsen som går till biltema för att spara pengar och blir sur på att det inte är lika snyggt, städat och serviceinriktat som en dyr märkesaffär.

Man får vad man betalar för;)

Ja,vad skulle jag på Biltema att göra.Nyfikenhet antar jag samt behov av ett nytt batteri till min gammelhoj.på 80 talet var jag mycket på biltema i Helsingborg och köpte många slitdelar till min gamla Amazon(sover numer i bilhimlen)men,biltema har förändrats och har idag mer trädgårdsprylar och tomtar än fordonsdelar(vilket kanske är bra för bizznizen)men för all del jag kommer tillbaks om 20 år så får vi se vad som hänt.Hasta la vista,baby. :banana

Åtminstone i Sundsvall är Biltema ok, fick reservdelar gratis och hemskickade till mín 8år gamla kompressor :tummenupp

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg