Biltema öppnar plånboken

Se det så här, om ni skulle bli sponsrade av biltema vart skulle dom då ta pengar för att sponsra. ;)

biltema skrev:
Verktyg från Biltema
För att placera Jörgen på prispallen måste crosscykeln vara perfekt och hålla. Tekniskt kunnande och bra grejor har hans team förstås - och de mekar med Biltemas verktyg. Snart sagt allt de kan behöva finns i det ordinarie Biltema-sortimentet. Biltemas inköpare har koll på världsmarknaden och har i 40 år köpt in de mest prisvärda verktygen.

Jag vet inte..men jag har riiiiktig dålig efarenhet av dom verktygen..skulle aldrig palla att få sponsring av biltema genom verktyg iaf..
Men Jörgen kanske får spec verktyg?

tycon1 skrev:
Jag vet inte..men jag har riiiiktig dålig efarenhet av dom verktygen..skulle aldrig palla att få sponsring av biltema genom verktyg iaf..
Men Jörgen kanske får spec verktyg?

Man kan ju välja vilka utav deras verktyg man köper! Är man snåldum och ska meka moppe så får man skylla sig själv!

Mina Biltemaverktyg funker toppen!

oscar skrev:
Man kan ju välja vilka utav deras verktyg man köper! Är man snåldum och ska meka moppe så får man skylla sig själv!

Mina Biltemaverktyg funker toppen!
Biltemas däckjärn är gjorda av lödtenn.

GSXR1100R skrev:

:confused:
har använt deras däckjärn i drygt 5 år eller nått sånt, funkar finfint.
skulle tro att jag kränger däck oftare än de flesta...motard+cross=massvis däckmeka!

GSXR1100R skrev:

Har nog lyckats med att böja tre järn totalt. Fyra om man ska vara riktigt ärlig men det järnet var det fel på, faktiskt :)

Mrlind skrev:
Har nog lyckats med att böja tre järn totalt. Fyra om man ska vara riktigt ärlig men det järnet var det fel på, faktiskt :)
Jag har böjt alla 3, man får stampa dom raka igen :mad:

Nyheter
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Back