Bilstereokunnig?

Exakt. I min Cittra så finns det inte ens högtalarutgångar på stereon. Den är ansluten till nätverket och så sitter en multimediadator i handskfacket som ser till att det blir ljud. Och från datorn går det fiberoptik till en 7tums färgdisplay... Till och med rattfjärren sitter på nätverket. Sen har vi navigatorn som är insyltad i ljudsystemet....som i sin tur påverkar kaffepannan, som drivs av kylsystemet, som i sin tur tar sitt grundtryck från reservhjulet, vilket laddas med specialtillverkade brustabletter som håller trycket automatiskt i 12 år... osv osv :D Fransmännen are back!

Äntligen!

Citronerna äro tillbaka till sin gamla hederliga: Tekniklösningar-på-icke-existerande-problem-nivå igen! :jippiiii äntligen är världen sig lik... ;)

Sorry för lite phulqoutning...kunde inte motstå... :hihi

Hur fungerar det med iphone? var sitter usv uttaget?
pratar om Pioneer FH-P80BT

Mailade annonsören ang kinastereon och det skulle tydligen vara 1års garanti.
tv och gps skulle fungera bra i sverige med.. nog för att jag inte skulle välja en sådan modell. gillar designen på Pioneeren men samtidigt kostar kinamodellen 1000kr mindre =/

Hur den funkar med iphone vet jag inte. Har aldrig haft någon produkt från Apple så det har inte provats. Men det finns väl blåtand på ihone så då borde det funka. Ska ju finnas någon typ av Ipod/(iphone?)-styrning men vet inte hur det fungerar.

USB sitter på baksidan, det medföljer en kabel så du kan dra den lite dit du vill. Jag har satt den till ett fack vänster om ratten så där ligger minnet. Funkar kanon.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg