Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade då en CB1100f 83:a försäkrad där, det hjälpte inte.I mitt fall var det för att jag hade redan en classica försäkring på CBX:n hos dem.
Är det bara jag som inte riktigt fattar? Hojen är ju nästan 17 år. Klart som fan den är billig att försäkra. Vad hade du fått betala på ett annat bolag där de inte gjort fel?![]()
/Linus
Det mest komiska är att om 3 år så kommer han kunna försäkra den som Classic hos samma bolag vilket leder till samma pris för helförsäkring per år som priset han har nu för halvförsäkring per halvår..
Och egentligen vägrar de ju nästan försäkra hojen? Antar att det är stor skillnad mellan hojar som är 17 år och 20 år, de har väl sin hojkris då
Jo men en classic försäkring är ju trots alltid en classic..De kan ju inte förneka åldern på en hoj som tjejer kan
Fast sen har de ju säkert en disclaimmer i avtalet "Vi förbehåller oss rätten att neka försäkring till vilken hoj utan en anledning whatsoever.."
För övrigt står hojen på far min, å det var inte en enda fråga om det. Jag kunde säga rakt ut att " jag gick omkull med min hoj, men den står på farsan".
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |