Bilsport och MC bra försäkring?

• Thread starter Thread starter Awe
  • Start date Start date

Awe

Guest
Hej! Jag undrar om någon har Bilsport och MC försäkring? Är dem bra?

Jag frågar eftersom dem är billiga, har en 2014 Honda CB500F, ska jag ha Trygghansa Helförsäkring är det ca 11 000, bilsport och MC erbjuder ca 6800 per år. Det är ganska mycket billigare!

Tack för hjälpen!

Har haft Bilsport&MC på många hojar och har tyvärr varit tvungen att använda försäkringen vid några tillfällen. Har mycket goda erfarenheter vid både vagnskadeärenden och personskadeärenden. Inget tjafs och snabb och smidig handläggning.

Min Sportster och hobbybil är försäkrad hos Bilsport&MC. Enda alternativet för garagebyggda hojar och bilar då Bilsport&MC har en individuell värdering av entusiastfordon. Se nu till att inte krascha och dra upp min försäkringspremie :D

Last edited:
Finns säkert en del som har dåliga erfarenheter men dom har ett ganska gott rykte. Min handlare tycker också att de är bra att ha att göra med vid försäkringsskador. Jag hade inte tvekat en sekund.

Jag har kollat flera gånger å på olika hoj me bilsport å mc, men dom har varit på tok för dyra på mina förfrågningar...
Har bara dyra förslag därifrån...

Kolla fler bolag... Jag kollar priser varje år på alla försäkringar... Vissa har varit upp till 4 gånger dyrare än den billigaste... Bilsport å mc tillhör inte dom dyraste då...

Jag körde på ett rådjur 8 dagar efter tecknad försäkring hos BoMC. Inga konstiga frågor och fick ut ett bra värde på hojen!

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Samma här efter att en av mina hojar blev slaktad i garaget för några år sen (fortfarande rätt obehagligt att tänka på hur det såg ut när jag kom ner: hjul, avgassystem, gaffelkrona med styre och reglage bortplockade).

Inlöst utan snack och helt ok summa till mig. Rätt fort gick det också, så jag har bara positivt att säga om bilsport-mc.

Bortsett från att dom inte försäkrar modernare plastraketer dårå, om man skulle råka bli sugen oå en.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT