Bilsport & Mc

Suomalainen

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld... :(
Vet inte om jag är nojjig nu kanske med det verkar som många har haft problem med Bilsport & Mc när något hänt (tänker inte på skenarn i granntråden). Har själv tecknat där pga låg helårspremie, men huua vilka självrisker det var!! Klantigt att inte kolla upp före... Men jag har bara betalat för ett halvår. Och enligt dem kunde jag "uppgradera" till helf (halv över vintern) till våren, kan jag då strunta i dem och teckna hos annat bolag??

Ni som klotat/fått den stulen, gick det smärtfritt? värderades hojen på tok för lågt osv osv??? Vill ha lite feedback ifall man ska försöka sig på krånglet att byta bolag i vår..om det är möjligt.. (utan att sälja och köpa tillbaka)

Fan att man inte kollade upp mer noga! :huvet Men man är väl miljöskadad efter kört sporthoj, 3400:- hel/hel lät ju gratis så jag slog till direkt... :(

Jag har också Bilsport och MC, men har inte behövt utnyttja deras tjänster än, utan har än så länge bara betalt in.

Jag hade samma tanke som du när jag tecknade, "tänk om dom är förjävliga att ha att göra med när man ska ha UT pengar", alla bolag är väl lika trevliga när dom ska ha in pengar...

Jag hoppas att några som har behövt nyttja sina försäkringar kan höra av sig, så att man får en indikation på om det kan vara värt några hundringar mer om år för att få ett bolag som fungerar om man behöver nyttja det.

Jag hoppas verkligen att ingen av oss kommer att behöva nyttja våra försäkringar, för alldelens oavsett olyckans art, så är det alltid strul och stillestånd på grejorna...

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!