Suomalainen
Gudomlig sporthojare
Vet inte om jag är nojjig nu kanske med det verkar som många har haft problem med Bilsport & Mc när något hänt (tänker inte på skenarn i granntråden). Har själv tecknat där pga låg helårspremie, men huua vilka självrisker det var!! Klantigt att inte kolla upp före... Men jag har bara betalat för ett halvår. Och enligt dem kunde jag "uppgradera" till helf (halv över vintern) till våren, kan jag då strunta i dem och teckna hos annat bolag??
Ni som klotat/fått den stulen, gick det smärtfritt? värderades hojen på tok för lågt osv osv??? Vill ha lite feedback ifall man ska försöka sig på krånglet att byta bolag i vår..om det är möjligt.. (utan att sälja och köpa tillbaka)
Fan att man inte kollade upp mer noga!
Men man är väl miljöskadad efter kört sporthoj, 3400:- hel/hel lät ju gratis så jag slog till direkt... 
Ni som klotat/fått den stulen, gick det smärtfritt? värderades hojen på tok för lågt osv osv??? Vill ha lite feedback ifall man ska försöka sig på krånglet att byta bolag i vår..om det är möjligt.. (utan att sälja och köpa tillbaka)
Fan att man inte kollade upp mer noga!