bilsate

frillan

TSIO-550
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki RGV 250- 97, Moto Guzzi 1200 Sport -10.
Jaha nu fick man tummen ur och lämnade in diesel bilen till branzels för felsökning. Jag har gått å dragit mig för det, för diesel pumpen ger jag mig inte in själv på å felsöker. Känns som det kommer att kosta många pickadoller.

Vad skulle jag börja köra diesel för? Dyrare servicar, dyrare försäkringar, dyrare allt.

doohan skrev:
Jaha nu fick man tummen ur och lämnade in diesel bilen till branzels för felsökning. Jag har gått å dragit mig för det, för diesel pumpen ger jag mig inte in själv på å felsöker. Känns som det kommer att kosta många pickadoller.

Vad skulle jag börja köra diesel för? Dyrare servicar, dyrare försäkringar, dyrare allt.

Diesel är bra! :tummenupp

Vad är det för fyrhjuling du har? :confused:

Blue skrev:
Diesel är bra! :tummenupp

Vad är det för fyrhjuling du har? :confused:

Nä bilen e diesel. Ett sätt att lugna ner sig i trafiken, hur mkt man än gasar så händer det inget. 64hk sug diesel. Men den drar inget, kommer få en chock när man byter till bensin i vår igen.

doohan skrev:
Nä bilen e diesel. Ett sätt att lugna ner sig i trafiken, hur mkt man än gasar så händer det inget. 64hk sug diesel. Men den drar inget, kommer få en chock när man byter till bensin i vår igen.

Har den inte fyra hjul?

64 hk sugdiesel... hmm... Polo sdi eller?

Jag ska lämna min golf på 7500 mils service nu, blir säket inte billigt!

doohan skrev:

Är det inte brytaren som sitter under bromspedalen då (om det är en VW).
Jag försökte vänsterbromsa lite med min Seat Inca SDI (64hk sugdiesel) och den tvärdog. Sitter tydligen en liten brytare på bromspedalen som gör så att inte det går. :mad: :mad: Så det blir till att rycka i kryckan mellan sätena istället.

Back