Billy Joe Gregg – hur vanlig?

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Har aldrig sett någon bete sig så grymt och hjärtlöst i hela mitt liv, som den här amerikanska hillbillyn. Billy Joe Gregg. Gissar att det är den här typen av människor som torterar och skär huvudet av folk när de får uniform på sig och tillfälle bjuds. De tycks finnas till hands oavsett tid och plats i världen. Auschwitz, Rwanda, Bosnien..

Eftersom han åtalas för tolv fall av djurplågeri kan Billy Joe dömas till maximalt 12 x 90 dagar (3 år) i fängelse.

”Each cruelty to animals count he faces has a maximum penalty of 90 days in jail and a $750 fine.”

Undrar hur tydliga symptom en sån här kille uppvisar. Hur lätt är det för någon med samma totala brist på medkänsla att bete sig som en helt vanlig arbetskollega, kompis eller släkting? Killen har ju tydligen inte dömts för andra våldsbrott.

http://www.huffingtonpost.com/2010/05/27/billy-joe-gregg-conklin-d_n_591458.html

Billy Joe Gregg in action:

http://www.mercyforanimals.org/ohdairy/

Bifogat

• screenshot_05.jpg
    screenshot_05.jpg
    19.9 KB · Visningar: 33
  • screenshot_04.jpg
    screenshot_04.jpg
    199.7 KB · Visningar: 42
Fy faan...
3 år är alldeles för lite..
Han borde själv få prova slaktmasken...

Ett sånt jävla svin... Stark kandidat för titeln: "mänsklighetens lägsta avskräde"...

Ser jag äcklet någon gång så ska jag fan knipa fast en tång i näsan på honom, binda tvången vid en påle och slå honom tills jag tröttnar. Borde bli ett par dagar efter det att han slutat röra sig.

Fyfan säger jag bara...

Jag vågar inte öppna länken :gnissla

Jag blir sällan berörd av saker på "nätet" men detta var ju för satan helt sjukt. För lindrigt med dödsstraff....

Har sett både det ena och det andra på nätet men jag tror fan aldrig att jag blivit så illa berörd. Fy fan vilket jävla svin.

Jag öppnade videon.
Kollade sex sekunder.
Stängde ner.

Bor själv på bondgård med mjölkkor, kalvar, hela köret.

Hur fan kan man vara så feg att man ger sig på djur? Visst, om en ko på 4-500 kilo går till attack så kan man få rätt bra med stryk, är de inte avhornade kan man dö, det är inte alltför ovanligt.
Men en nyfödd kalv? Den kan inte göra nånting, hur gärna den än vill.

Hur högt i kurs står djurplågare i fängelserna? Kommer han få duktigt med stryk där?

Jag öppnade videon.
Kollade sex sekunder.
Stängde ner.

Bor själv på bondgård med mjölkkor, kalvar, hela köret.

Hur fan kan man vara så feg att man ger sig på djur? Visst, om en ko på 4-500 kilo går till attack så kan man få rätt bra med stryk, är de inte avhornade kan man dö, det är inte alltför ovanligt.
Men en nyfödd kalv? Den kan inte göra nånting, hur gärna den än vill.

Hur högt i kurs står djurplågare i fängelserna? Kommer han få duktigt med stryk där?

Man får hoppas på det iallafall, helt seriöst skulle jag inte ha några problem med att "trycka på knappen" om han satt i stolen...

Djurplågare är nog faktiskt en av väldigt få kategorier människor som faktiskt rankas lägre i fängelse än sexualbrottslingar, jag tror jag kan garantera att en del av det han gjort kommer han att utsättas för... Och han förtjänar allt han kan få.

Enligt djurrättsaktivisternas sida:
Kicking "downed" cows (those too injured to stand) in the face and neck – abuse carried out and encouraged by the farm's owner

Verkar ju inte stämma så bra med artikeln som sa att han fick sparken direkt och att de hade startat en egen utredning med intervjuer av alla anställda? :va

Enligt djurrättsaktivisternas sida:

Verkar ju inte stämma så bra med artikeln som sa att han fick sparken direkt och att de hade startat en egen utredning med intervjuer av alla anställda? :va
Nae, men det kan ju vara så att djurrättsaktivisterna skarvar med sanningen lite också för att gynna sin egen sak. Framförallt när det är på deras egen sida som säkert till största del läses av deras egna medlemmar eller andra som sympatiserar med deras sak. Då vill de gärna så mycket som möjligt demonisera alla som är så elaka så att de jobbar med att hålla boskap istället för att odla broccoli.

Och sen ifrågasätter folk varför man har dödsstraff? Nu tycker jag att det är obehagligt att kolla på men likförbannat finns det betydligt värre saker att oroa sig över men fortfarande så förtjänar han ju att dö. Som så många andra människor som förbrukar rätten att leva gång på gång.

Vilket jävla as! Fy fan vad förbannad jag är efter att ha sett det klippet!!!

Jag verkligen hatar alla människor som är elaka mot djur. Jag bara hoppas och önskar att djuren han plågat får upprättelse i form av att aset fångas och plågas till döds långsamt med samma metoder som han själv använde sug av.

Jävla avskräde till människa, jävla as!!

Jäkla avskräde till människa. Jag såg nästan hela filmen och bara hoppades att nån av korna skulle gå till attack, men icket..

Dock, dödsstraff är för mycket, men ett ordentligt kännbart fängelsestraff på mååånga år. Usch vilken människa!

Fan vilket jävlaSKITSVIN.
Jag brukar aldrig vara speciellt känslig sådär, men nu stängde jag av efter bara några sekunder...
Såg en annan film som släppts av miljöaktivister, den hette Earthlings och visar tydligt hur djur misshandlas i industrin av idioter. Men det här var lite för mkt, earthlings visade avtrubbade arbetare och det var fan lättare att titta på än det här.
Den här killen av rent elak mot djuren och har tydligen grava problem som han tar ut på djuren...

Hoppas domaren är djurvän och ger honom ett riktigt hårt straff + tortyr i minst 10år.

Äckliga människor!

Last edited:
Tämligen övertygad att han får phett me' smörj i fängelset, är inte säker men tror inte man kan välja frivillig isolering som man kan här i sverige.

Kan bara hoppas att han får vad han förtjänar, ord räcker inte till o beskriva vad jag tycker om sådana "männcher".

Fy fan vad less jag blir på djurplågare! så otroligt feg människa.
Hoppas djuren blir bättre behandlade nu när idioten sitter och skakar galler.
3år=för lite.

Det där klarade man inte många sekunder av. Vilket jävla svin. Såna där ska ju inte få gå lösa. Vidriga människor.

Psykopat på riktigt.
Men vad djurrättsaktivister skriver skall man inte ta med en nypa salt.
Man skall ignorera det fullständigt.
Som bonnapajk och hundmänniska, så har jag många bekanta som gått på bluffen att skänka pengar till PETAstödjande organissationer efter att ha sett liknande filmer.
Gör inte det.
PETA vill förbjuda tamdjur.
Hundar, hästar och kor skall vara "fria".
Eftersom de inte klarar sig själva så får de gärna svälta ihjäl eller avlivas.
Bara de är fria.
Tomteorganissation.

Tittade bara några sekunder.
Är uppvuxen med kreatur.
Ibland får man lägga lite tyngd bakom argumenten, främst när man hanterar ungdjur.
Men att sparka på dem?
Kalvar?
Som ligger ner?

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...