Billy Idol

Jag vill ga o se honom nar han kommer hit..var det vart det? Jag bryr mig sallan om vad blaskorna tyckte...det e bara cyniska gamla gubbar som maste gnalla. Beratta ni ist !!

Flickvännen, hennes syster och hennes mamma(!) var där... jag bangade :)

TYvärr var jag inte där...När biljetterna släptes, släppte min fru ut en unge:), så det blev tyvärr inget. Det var 20 år sedan man stod och rocka till Billy Idol:tummenupp

Nursey: KÖP! men förvänta dig ingen flashig scenshow, ingen herrejössessmastodontupplevelse a´la U2, inga välrepeterade danssteg, inge glitter å glamour.
Du får: alla gamla hits blandade med några nya (en del riktigt bra), lååååånga gitarrsolon, ett himla trummande och ett jäkla drag i 2 timmar. Han är fortfarande samma gamla Billy (nu i frisk? och vältränad förpackning) :yoparty

edit: la till ett "?";)

Last edited:
betsy skrev:
. Han är fortfarande samma gamla Billy (nu i frisk och vältränad förpackning) :yoparty

Som spenderat varenda krona på kokain...säker källa från Steve Harrington (Steve Strange i fd gruppen Visage). Så frisk..nja. Om han är bra JAAAAAA!!

betsy skrev:
Nursey: KÖP! men förvänta dig ingen flashig scenshow

Det va ju just det det var :va i 80tals style.
Ljusshowen va ju grymm om man jämför med dom andra banden jag sett den senaste tiden. Europe, Audioslave, GT, Lena, Uggla. Inte i klass med U2 men slår någon dom?
Allt va iof inspererat utav den gamla goda tiden, då bar yvis och tajta brallor va inne, men det är en grymmt fin show. Tajt spelat och bra ljud. Tja jag kräver då inget mera utav en av mina stora Idoler, förutom att han ska komma tillbaka.

Känner dock en viss besvikelse över att craddel of love inte spelades, samt att han inte lirade den bästa låten på senaste plattan, Plastic Jesus.

Zilversurfer skrev:
Som spenderat varenda krona på kokain...säker källa från Steve Harrington (Steve Strange i fd gruppen Visage). Så frisk..nja. Om han är bra JAAAAAA!!

Yheeea :yoparty :yoparty :yoparty
Kokain/heroin dieten får oss alla att bli smala igen. För två år sedan va ju Billy fet, nu efter en stenhårt kokain diet så är han tillbaka-

betsy skrev:
Nursey: KÖP! men förvänta dig ingen flashig scenshow, ingen herrejössessmastodontupplevelse a´la U2, inga välrepeterade danssteg, inge glitter å glamour.
Du får: alla gamla hits blandade med några nya (en del riktigt bra), lååååånga gitarrsolon, ett himla trummande och ett jäkla drag i 2 timmar. Han är fortfarande samma gamla Billy (nu i frisk? och vältränad förpackning) :yoparty

edit: la till ett "?";)

Gillar inte flashiga scen shower, definitivt inte U2 (jag ar nog den enda manniskan i varlden som inte gor det) och om dans steg finns pa scenen sa finns inte jag framfor den :död .
Langa gitarr solon daremot och en massa trummande later hur lovande som helst :yoparty . Tror jag kanske pallrar mig dit Tack :)

Ps: akte o sag Europe i Glasgowi Maj, fan vilken stilren show..inget tjafs eller fjant, det var musiken som gallde. Basta giget jag varit pa pa lange.

Last edited by a moderator:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...