Billström bloggar

Jag hajjar inte, hur förstör man då? :va
(Äntligen något värdefullt att göra med tillvaron)

Markus skrev:
Var gör man det? Jag hajjar inte. :( Självklart ska jag sprida min propaganda även i hennes led. :tummenupp

Tipsar även om: http://bildt.blogspot.com/

Om du klickar på [...] under hennes inlägg så kan man kommentera. Det verkar tyvärr som att Partiets funktionärer censurerar allt, för inget av det som jag skrivit är synligt på sidan (av någon konstig anledning :va )

Gixxer-Anders skrev:
Om du klickar på [...] under hennes inlägg så kan man kommentera. Det verkar tyvärr som att Partiets funktionärer censurerar allt, för inget av det som jag skrivit är synligt på sidan (av någon konstig anledning :va )

Hoho, i sann Parti-anda så klart. :lol
Vad skrev du?

Gixxer-Anders skrev:
Inget farligt. Passade bara på att tala om vad jag tycker om henne som person, och om hennes parti i stort... :mad:

Trodde du det skulle slinka igenom Parti-filtret? :kocko

Lyssna på Stockholmsnytt på sr, radio sthlm kl 15:30. (s)vikaren gnäller om alla som försöker sabotera hennes förslag. :rofl

För oss som har den goda turen att kunna klara oss utanför den knugliga hufvudstaden: Vad är det hon mi(s)sköter så illa att endast en högerpolitiker kunde göra det ännu sä(m)re och mer missly(c)kat?

ft skrev:
För oss som har den goda turen att kunna klara oss utanför den knugliga hufvudstaden: Vad är det hon mi(s)sköter så illa att endast en högerpolitiker kunde göra det ännu sä(m)re och mer missly(c)kat?

Vad är din fråga? Vad en borgerlig politiker kunde göra sämre?

eus skrev:
Frågan lyder, vad är det hon gör som är så misslyckat?

Tack för översättningen. :tummenupp
Mitt personliga agg mot kvinnan är att hon lovar en sak dyrt och heligt, men skiter i den efter valet. Och det var inte ett klassiskt vallöfte á "vi ska komma tillrätta med vårdköerna", utan i frågan angående biltullar så var hon mycket tydlig innan valet - och lika tydlig efter. Bara det att hon ändrat sig helt...
I övrigt är hon som vilken sosse som helst, värdelös. :D

Innan valet sa hon att hon inte skulle agera för biltullar under hennes mandatperiod, men när hon blev vald så ändrade hon sig som en..en...politiker! och har nu varit den som hårdast propsat för biltullarna.

Hohoho, den är lika kraschad som sossarna själva. Det där med "Null" passar fint på politiken som förs. Undrar om det är en hacker som varit framme eller bara något fel.

eDiT: Nu funkar den visst! Inte så stor skillnad dock. Har det månne utgått påbud om att man även i stadshuset skall spara på de dyra skiljetecknen?

"De senaste dagarna har varit otroligt spännande både privat och i politiken Ja ibland hinner jag faktiskt med lite privatliv också I går deltog jag i Rotarys 100 årsjubileum tillsammans med fryshuset Låter kanske inte så jätteupphetsande men mötet Rotary lugna gatan Kungen och invandrarungdomar var faktiskt givande"

Bifogat

• blogg2.JPG
    blogg2.JPG
    58.7 KB · Visningar: 34
Last edited:
Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...