Billigt hotell centralt i STHLM

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Morsning hörni.

Har ni några tips på schyssta hotell centralt i Stockholm? Helst inte speciellt dyrt, så det blir inte plaza eller något sådant ;)
Vi är tre stycken som ska bo, bara sova, finns det frukost skulle det vara schysst eftersom att vi troligtvis inte kommer vara så morgonpigga...

Nej, det finns faktiskt inga billiga hotell centralt i Stockholm. Utanför finns det massa skit som kanske kostar en sjuhundring per natt, men glöm det centralt. :) Vandrarhem finns ju, vet att det brukar sitta en massa tyska ungdomar utanför ett ställe på Kungsholmen men frågan är om man vill bo med ett DDR-jeng?

Hinkas skrev:
2467981 nehe..... Vet om ett vandrarhem på fridhemsplan som är rätt schysst.... får väl bo där ändå då.

Det är düsk-hemmet! Glöm inte grön parkas, tror det är klädkoden som gäller där. :)

Markus skrev:
2467983 Det är düsk-hemmet! Glöm inte grön parkas, tror det är klädkoden som gäller där. :)

Düskar är konstiga...
tyskar2wc.jpg

Jaaa, men det är ett fint vandrarhem, och som sagt, vi ska bara sova där... Är man tillräckligt på så kanske man börjar ropa konstiga saker på düska...

Hotell Vanadis har jag for mig ar ganska billigt. Men rummen ar skitsma.

Billigt + hotell + centralt går inte bra ihop.
Vandrarhem finns det som sagt, centralt och bra är City Backpackers (http://www.citybackpackers.se/)

Om du har ett COOP medlemskort så kan man utnyttja hotellcheckar och kan på så sätt få tag i billigt boende i Sthlm - 1200:- per rum för två nätter (fre-sön).

Hinkas skrev:
2470623 Det var ju rätt schysst, billigare än vandrarhemmet på Fridhemsplan tror jag också. Men vi är ju 3st som ska sova, undrar om dom har plats för en extrasäng eller något, såg ganska trångt ut på rummen...

hinkas min tjocka lilla vän, Du har ju alltid min soffa vettu! :pannkyss

christoffer skrev:
2471080 hinkas min tjocka lilla vän, Du har ju alltid min soffa vettu! :pannkyss

Ja, men det känns så taskigt att storma in där 3 pers där när frugan din är gravid och allt vad det är. Känns inte rätt helt enkelt. :rolleyes: Men däremot så får vi la träffas någonting och ta en öl eller kanske en bit mat, BigMac har jag hört är väldigt gott :tummenupp

Hinkas skrev:
2471416 Ja, men det känns så taskigt att storma in där 3 pers där när frugan din är gravid och allt vad det är. Känns inte rätt helt enkelt. :rolleyes: Men däremot så får vi la träffas någonting och ta en öl eller kanske en bit mat, BigMac har jag hört är väldigt gott :tummenupp

lugnt vännen,kul med besök..(kan vara rätt skönt med,för frugan har en tendens till att hålla sina hormoner under kontroll om jag har vänner på besök!:banana )

sorry för spam.

stoffe

christoffer skrev:
2471429 lugnt vännen,kul med besök..(kan vara rätt skönt med,för frugan har en tendens till att hålla sina hormoner under kontroll om jag har vänner på besök!:banana )

sorry för spam.

stoffe

Aaaha, så det är DÄRFÖR du vill ha dit mig! :D Hittar jag inget vettigt alternativ för en bra peng så säger jag till, åtminstonde ett par timmar innan vi dyker upp ;)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park