Har gjort allt i min makt för att få min husabergare LV registrerad men idag kom jag hem efter andra registreringsbesiktningen med avslag. Kikar nu på möjligheten att köra E-regg som många andra här på forumet har rått mig till, då istället för att genomgå en krånglig LV registrering, kanske borde lyssnat på er från början. Dock valde jag att lyssna på min inre röst då "det kändes bättre" att köra LV reggat.
Har ni några förslag på billiga försäkringsbolag? Jag har redan kikat med Trygghansa där jag fick en premie på 9296:- halv/hel och med Folksam, 5935:- även där halv/hel. Trodde dessa 2 skulle vara av de billigaste alternativen, hade hojen vart LV regga hade försäkringen hos folksam legat på 3610kr:- för hel/hel och 2100 för halv.
Har ni några förslag på billiga försäkringsbolag? Jag har redan kikat med Trygghansa där jag fick en premie på 9296:- halv/hel och med Folksam, 5935:- även där halv/hel. Trodde dessa 2 skulle vara av de billigaste alternativen, hade hojen vart LV regga hade försäkringen hos folksam legat på 3610kr:- för hel/hel och 2100 för halv.