Billigt depåstöd

www.verktygsboden.se har oxå för 399:-

74131_big.jpg

Någon som vet om något billigt depåstöd för framhjulet som lyfter i gaffelkronan?

Om man vill använda bobiner(?), blir det till att köpa dyra stöd då? Funderar även på att låta tjejens farsa svetsa ett enkelt depåstöd, så får jag de klykor som jag vill ha, fast det blir ju inte lika snyggt som ett köpt:tummenupp

Fast köper jag det från jula med klackar så kan jag ju ha det till båda hojarna vid kedjesmörjning osv. men först och främst vill jag ha ett som Yamahan kan stå på under vintern :tummenupp

Om man vill använda bobiner(?), blir det till att köpa dyra stöd då? Funderar även på att låta tjejens farsa svetsa ett enkelt depåstöd, så får jag de klykor som jag vill ha, fast det blir ju inte lika snyggt som ett köpt:tummenupp

Fast köper jag det från jula med klackar så kan jag ju ha det till båda hojarna vid kedjesmörjning osv. men först och främst vill jag ha ett som Yamahan kan stå på under vintern :tummenupp
Det från verktygsboden är ju fästena utbytbara.

Kolla måtten på Jula- eller Verktygsbodsstöden och köp lösa hållare för bobbiner någon annanstans.

Depåstöd

Passar detta julas depåstöd båda fram och bak till en sporthoj yamaha thundercat?

Söker billigt depåstöd för enkelsving, nån som vet vart man kan få tag i det?:va

köpte faktiskt julas depåstöd i lördags, tycker att det funkar bra för pengarna:tummenupp skulle köpt biltemas men det visar sig att dom inte kommer in förrän till hösten

Last edited:
Passar detta julas depåstöd båda fram och bak till en sporthoj yamaha thundercat?

Tror inte det går så bra med ett bak-stöd till framgaffeln. När du lyfter baksvingen så är det ju ganska rakt, platt, så att säga.
På framgaffeln är det ju inget som är rakt o platt, utan gaffeln är ju vinklad och så blir även nedre gaffeländen.

Mitt fram-stöd är liksom V-formad. Hade det varit rakt, hade bara ena kanten på framgaffeln stött, vilket är lite farligt.

Finns en extra del som gör att man kan anpassa det för att avvändas fram (lyfter då i kronan). louis.de har nu kampanj på både stödet och extra delen. (Billigare än jula) :tummenupp

Passar väl till i princip alla hojar som inte har uppånersving, alltså de moderna 06-framåt.
Det från Jula jag köpte är det bara runda hål som man sätter i L-hållarna på så det borde gå att byta ut mot lite vad som helst om man känner för det.

Söker billigt depåstöd för enkelsving, nån som sett/provat något bra??

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman