Mögel skrev:Jag super inte på helgerna.. Jag är arbetslös jag kör cross det kostar som fan.. Har inte råd men 2000:- för ett däck!!!
sälj pocketbike'n..........
ja mena, jag har inte råd med allt och jag e inte arbetslös...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mögel skrev:Jag super inte på helgerna.. Jag är arbetslös jag kör cross det kostar som fan.. Har inte råd men 2000:- för ett däck!!!
Gottis skrev:mögel du har väl en 95 tror det tajt att få plats med 180 men kolla med duke_gbg han hade ju en 89:a tror fan det va samma sving på den som 95:an
leffe6 skrev:sälj pocketbike'n..........
ja mena, jag har inte råd med allt och jag e inte arbetslös...
Mögel skrev:Ja 180 är nog förstort men jag vill ha 170 och det måste passa...
Nån som vet ett annat rr däck som e billig kanske nåt märke som inte är så känt som micheline..???
nix,supercorsaMögel skrev:Nu vet ju jag hur du kör så det är väl inte akuellt med dina däck..
Hade du m pilet power däck eller??
Gottis skrev:Avon men inte att rekomendera när det gäller aktiv körning provade det förra året på Motarden släppte fan i tid och o tid även om det va kulmen som sagt motard va det då skulle aldrig sko r6:an med det nu
hör av dej om du ska köpa nytt jag har 40 % på gummi gubben nu ska jag slagga kom hem från jobbet nyss efter en trevlig arbetsdag på 14 timmar
Har kört två av avons däck, ett var kasst, det andra var riktigt trevligt, det första hette nån sifferkombination, det var kasst alltså, det andra som jag har kört nu ett par hundra mil heter viper och har varit kalas. Det enda dumma kanske är profilen på det, lite väl platt.. Men schysst grepp helt klart.Gottis skrev:Avon men inte att rekomendera när det gäller aktiv körning provade det förra året på Motarden släppte fan i tid och o tid även om det va kulmen som sagt motard va det då skulle aldrig sko r6:an med det nu
hör av dej om du ska köpa nytt jag har 40 % på gummi gubben nu ska jag slagga kom hem från jobbet nyss efter en trevlig arbetsdag på 14 timmar
Gottis skrev:Avon men inte att rekomendera när det gäller aktiv körning provade det förra året på Motarden släppte fan i tid och o tid även om det va kulmen som sagt motard va det då skulle aldrig sko r6:an med det nu
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|