Billigt däck??

Mögel skrev:
Jag super inte på helgerna.. Jag är arbetslös jag kör cross det kostar som fan.. Har inte råd men 2000:- för ett däck!!!

sälj pocketbike'n..........
ja mena, jag har inte råd med allt och jag e inte arbetslös...

Gottis skrev:
mögel du har väl en 95 tror det tajt att få plats med 180 men kolla med duke_gbg han hade ju en 89:a tror fan det va samma sving på den som 95:an

Ja 180 är nog förstort men jag vill ha 170 och det måste passa...

Nån som vet ett annat rr däck som e billig kanske nåt märke som inte är så känt som micheline..???

leffe6 skrev:
sälj pocketbike'n..........
ja mena, jag har inte råd med allt och jag e inte arbetslös...

Hi hi det är en blata kopia en kina moto den kostar lika mycke som mina kalsonger så det e nog ingen ide!! :)

Mögel skrev:
Ja 180 är nog förstort men jag vill ha 170 och det måste passa...

Nån som vet ett annat rr däck som e billig kanske nåt märke som inte är så känt som micheline..???

Avon men inte att rekomendera när det gäller aktiv körning provade det förra året på Motarden släppte fan i tid och o tid även om det va kul :tungan men som sagt motard va det då skulle aldrig sko r6:an med det nu

hör av dej om du ska köpa nytt jag har 40 % på gummi gubben nu ska jag slagga kom hem från jobbet nyss efter en trevlig arbetsdag på 14 timmar

Gottis skrev:
Avon men inte att rekomendera när det gäller aktiv körning provade det förra året på Motarden släppte fan i tid och o tid även om det va kul :tungan men som sagt motard va det då skulle aldrig sko r6:an med det nu

hör av dej om du ska köpa nytt jag har 40 % på gummi gubben nu ska jag slagga kom hem från jobbet nyss efter en trevlig arbetsdag på 14 timmar

Däcket bak börjar ta slut för mig också. Har som Mögel funderat på Pilot Power (fick bra betyg i förra Bike). Vad kan du fixa för pris på Gummigubben Gottis? På Mcdäckonline tar dom 1600:- för ett 180/55.

Vad ligger beggade racedäck på i pris? Hur långt kommer man på sådana om man kör GP kl12 tempo?

Gottis skrev:

Har kört två av avons däck, ett var kasst, det andra var riktigt trevligt, det första hette nån sifferkombination, det var kasst alltså, det andra som jag har kört nu ett par hundra mil heter viper och har varit kalas. Det enda dumma kanske är profilen på det, lite väl platt.. Men schysst grepp helt klart.

Så Gottis, Avo har flera däck än ett...

om nån har ett rennsport eller supercorsa framdäck så köper jag gärna, mitt börjar nämnligen ta slut o snart ska man till kinnekulle också...

Gottis skrev:

Hur mycke tror du gummi gubben ska ha för ett avon azaro däck storlek 170/60/17..?

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8