Billigt boende - Eskilstuna

!ante

Ny medlem
Gick med
23 May 2005
Hoj
Honda Nsr -98
Kära medlemmar, Pga av ett sommarjobb i Eskilstuna är jag på jakt efter ett billigt boende med andra ord är allt ifrån rum till ettor intressanta!

Problemet är bara att finna några annonser för ett boende och eftersom det handlar om min första bostad så har jag ingen anning om vart jag ska kolla:gnissla

Någon som har några tips på vart jag kan kolla efter annonser o dylikt?:)

Handlar om tiden juni till agusti i år!

Last edited:
Vart ska du jobba? Vad är billigt? Åker du kommunalt till jobbet eller bil/hoj? Jag kan höra med de jag känner om de har ett rum över, jag återkommer isåfall via pm.

Vart ska du jobba? Vad är billigt? Åker du kommunalt till jobbet eller bil/hoj? Jag kan höra med de jag känner om de har ett rum över, jag återkommer isåfall via pm.
bil, är det enda alternativet som fungerar just nu pga att det inte går något tåg eller dyl som passar mina arbetstider.
Max 2500:- är det jag kan tänka mig att ge i hyra! vore kanon med att hyra ett rum=) . I övrigt så jobbar jag på parkenzoo.

Last edited:
Välkommen hit från vingerdyngan:tummenupp
Kolla med studentbostäderna och enskilda fastighetsägare i E tuna.

Kära medlemmar, Pga av ett sommarjobb i Eskilstuna är jag på jakt efter ett billigt boende med andra ord är allt ifrån rum till ettor intressanta!

Problemet är bara att finna några annonser för ett boende och eftersom det handlar om min första bostad så har jag ingen anning om vart jag ska kolla:gnissla

Någon som har några tips på vart jag kan kolla efter annonser o dylikt?:)

Handlar om tiden juni till agusti i år!

En snabb sökning på www.eskilstuna.se gav detta:
http://bovision.se/cgi/cgicache.dll?77082410

Inte bästa området men i princip gångavstånd till P-Zoo. Fast så kort tid är nog svårt att få hyra. Du får säga upp kontraktet samma dag du skriver på det. :D

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...