Billigt batteri?

Robban_C skrev:
<besserwisser>
e inte databasen uppdaterad
</besserwisser>
håhå, hur vet besserwissern att dom har en databas? dom kanske har 45 barnarbetare som sitter i källaren o skriver html hela dagarna! :D

Mitt batteri till r6-an tog slut nu under vintern.. Ringde runt och kollade lite priser..Orginal batteri hittade jag till 1100 spänn.. Lite väl dyrt tycker jag. Köpte hem två st underhållsfria från JULA istället och provade storlekarna. Orginal är det ett 12 w. 10Amh (eller hur man skriver det) Jag fick bara i det med 7Amh. och fick skarva och och förlänga plus och minuspolerna. 179 spänn kostade det! funkar perfekt än så länge.. Köper hellre massa såna än snordyra orginal. :arsele

HanneZ skrev:
håhå, hur vet besserwissern att dom har en databas? dom kanske har 45 barnarbetare som sitter i källaren o skriver html hela dagarna! :D
Ja, det kan du ju tro! :D

Allvarligt talat så kanske de där batterierna ännu inte finns i lager alls, det skulle ju förklara att de inte finns på siten.

kolla in biltema dom har billiga batterier från 98kr till 379kr kika in det för baterier kan man faktiskt köpa på biltema det är väll två års garanti

korpe skrev:
kolla in biltema dom har billiga batterier från 98kr till 379kr kika in det för baterier kan man faktiskt köpa på biltema det är väll två års garanti
Ett år, vilket stämmer med Mattias uttalande.. :D

Två års reklamationsrätt enligt Konsumentköplagen. Men då vill det till att man bevisar att man har hanterat batteriet på ett korrekt sätt vilket kanske inte alltid är så lätt.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 &#8211; ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph