Billigaste hojjen i vinter!

BillS skrev:

Den såg jäkligt bra ut, ska sälja crossen så vidgas mina perspektiv lite. Men hur funkar enduroreggat, jag vet att man får köra till och från tävling/träning, räknas då rundhalkande på en frusen sjö som träning?

PD skrev:
beror på slutsiffra på reg skylten.

RD350 duger väl till vinterhoj
PD skrev:
Vad jag har förstått så går inte mc-besiktningen efter skylten?

sgtpepper skrev:
Här har du en bra och hyffsat kul offroad i närheten av GBG för 21 000, en KLX650, går säkert att pruta ned lite: http://www.blocket.se/view/6074210.htm?caller=gbl_s&l=0&c=1&city=0

Eller en större variant, endast 15000 för en DR800: http://www.blocket.se/view/6123100.htm?caller=gbl_s&l=0&c=1&city=0

Problemet med dom hojarna e att dom e så tunga (Eller dom ser iallefall ut att va tunga) Och jag vill ju ha nått att leka med och kanke ha typ till jobbet när det är snö storm :)

Jag tänkte lite på en 125 eller en xr 250 och uppåt Helst vill jag inte ha 2 takt men för 20000:- får man väl ingen bra 4 takt :(

Mögel skrev:
Problemet med dom hojarna e att dom e så tunga (Eller dom ser iallefall ut att va tunga) Och jag vill ju ha nått att leka med och kanke ha typ till jobbet när det är snö storm :)

Jag tänkte lite på en 125 eller en xr 250 och uppåt Helst vill jag inte ha 2 takt men för 20000:- får man väl ingen bra 4 takt :(

Jag säger bara xr 250! Jag provkörde en risig sådan och den gick kalas :banana

men tror du allvarligt att du får en hoj som är nåt och ha för 1500:- :confused:

har inte mamma och pappa lärt dig att man ska inte köpa den billigaste som finns?

Bomanrd skrev:
Måste ha en hojj i vinter som inte är en moped. Den ska vara hyffsat laglig och inte över 25kw (mellankort). Om jag köper en körbar skrothög nu, måste jag åka och besikta den direkt eller är det nästa vår som gäller med tanke på snön? Så kom med förslag i prisklassen 1500. :banana

http://www.blocket.se/view/6338978.htm?caller=tr_s&l=0&c=1&city=0

Den här kan du få i din prisklass o till o med billigare,1300 kr :)
Om priset stämmer :va

RRickard skrev:
men tror du allvarligt att du får en hoj som är nåt och ha för 1500:- :confused:

har inte mamma och pappa lärt dig att man ska inte köpa den billigaste som finns?

Den ska inte vara något att ha, är tänkt att ha för skojs skull och bränna skiten ur.

Fungera behöver den heller inte göra bara den är komplett. Tycker det är kul att mecka tvåtaktare :)

Nu har jag hittat en som är villig att byta en enduro mot min cross men är det nån som vet nått om den hojen?? Det är en Husaberg 501 -95 Enduro
Är dom nått att ha eller???

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...