Billigaste frisören i Stockholm?

• Thread starter Thread starter FP
  • Start date Start date
När jag och en kompis var i Malaysia så hittade han en frisör och snål som han var så gick han med på att bli klippt av en frisörselev.

Sagt och gjort. Efter att ha haft ett fint långt hår så blev det kortare och kortare när de skulle jämna till misstagen. Efter några utskällningar av salongsägaren så blev det till 3 m.m stubb... :D

Men billigt var det. :tummenupp

Men...hur ska omvärlden ta dig på allvar nu då??

äh så illa blev det inte:tummenupp

Jösses, vilken snåltråd!... Skäms på dig!!

Ge mig en 50-lapp så klipper jag dig me! Du får garanterat trendigaste frisyren :D

verkligen! en snygg och välklippt frisyr gör nog dig mer nytta på alla sätt än de där extra ölen/drinkarna på krogen.

Går nästan aldrig ut längre, men annars är ju kvart i 3 groggen bra investerade pengar :brinnerup

Det går på ett ut!

Med en snygg frisyr hade han kunnat få anständiga brudar.

Med straffångelooken får han bara bottenskrap, och då behöver han dom där extra drinkarna/ölen att dimma omdömet med....

Grejen är att dom extra drinkarna redan första kvällen kostar mellanskillnaden :D

Fruntimmer kan jag klara mig utan ett tag, dom om nått kostar pengar!

När jag och en kompis var i Malaysia så hittade han en frisör och snål som han var så gick han med på att bli klippt av en frisörselev.

Sagt och gjort. Efter att ha haft ett fint långt hår så blev det kortare och kortare när de skulle jämna till misstagen. Efter några utskällningar av salongsägaren så blev det till 3 m.m stubb... :D

Men billigt var det. :tummenupp

Blev klippt av en shemale i Thailand en gång, såg fan inte klokt ut! defenitivt inte värt 50 spänn eller va det nu kostade :huvet

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman