Billigaste frisören i Stockholm?

• Thread starter Thread starter FP
  • Start date Start date

FP

Ny medlem
Gick med
31 Oct 2009
Hoj
CRF250
Jaha då va det dax att klippa sig så man ser lite anständig ut.

Vart klipper man sig billigast i Stockholm? Kostar det mer än 150kr är det en blåsning!

Min teori: Klippa sig på fina gatan inne i city av snygg chey som kacklar om allt och inget eller klippa sig hos nån skummraskare i en källare = exakt samma resultat, ingen skillnad! :D

Finns ju ett antal ställen med frisörutbildning bl.a på Odengatan/Tulegatan. Där får du barret kirrat för en nätt summa. Blir det för dyrt kan du ju be dom att kamma sig!

Last edited:
Billigast. Snyggast? Kanske inte.

94_2_sax1_600.jpg

Tjacka trimmer & köra skalat är det bästa jag gjort, en hel del sköna slantar har man sparat.....sen att man ser ut som en krigsfånge...tja, det bjuder jag på!

Vill man verkligen klippa sig på det ställe som är allra billigast? Är någon billig så beror det oftare på att de måste vara det än att de vill vara det.

Klipp dig själv och spara slantar. :tummenupp

Jag klipper dig för en hunka!

Får man nöjdkundgaranti då eller?

Finns ju ett antal ställen med frisörutbildning bl.a på Odengatan/Tulegatan. Där får du barret kirrat för en nätt summa. Blir det för dyrt kan du ju be dom att kamma sig!

Ska kolla upp det, får dom gå loss på riktiga frisyrer så borde dom ju ha lite koll :gnissla

Klipp dig själv och ge 150 kr till dig själv. Då har du både sparat OCH tjänat 150 pix.

Då skulle jag inte ens lämna "runt hörnet-garanti" på det jobbet kan ja ju säga :banana

Tjacka trimmer & köra skalat är det bästa jag gjort, en hel del sköna slantar har man sparat.....sen att man ser ut som en krigsfånge...tja, det bjuder jag på!

Har redan gjort det, vill att min omgivning ska ta mig lite mer seriöst :)

Vill man verkligen klippa sig på det ställe som är allra billigast? Är någon billig så beror det oftare på att de måste vara det än att de vill vara det.

Klipper mig sig inne i city så är 50% av kostnaden bara för att dom har dyra lokaler och snygga tjejer.
Billiga klipp-turrar kan sina grejer!

Klipp dig själv och spara slantar. :tummenupp

Om inte omgivningen tar dig seriöst på grund av att du är snaggad så beror det mer på din omgivning än på din frisyr. :fakta

Då kan du ju även gå till en barberare istället för att raka dig själv också. Har du tur kanske det tillochmed är en sån som sveder bort eventuellt öronhår med öppen eld.

Klipp dig själv och ge 150 kr till dig själv. Då har du både sparat OCH tjänat 150 pix.

Fy fan, då ska jag klippa mig varje dag om man tjänar så mycket!

Har de ingen frisörskola någonstans? Brukar vara billigt som fan och små söta flickor också :lammkött

Jag klippte mig av en elev till han där, som är så hypad och gay på drottninggatan.
70 spänn och då tog hon även hand om skägget, tom öronhåret (!)
Värt varje spänn, faktiskt.
Men det var väl once in a lifstid...

Kan tillägga att det var fan inte mkt att klippa på mig, bara i nacken...

OK, så omvärlden tar inte oss med rakad skalle seriöst? okej, då vet vi! satsa på en snygg page! :tummenupp

JOOOO men jag passa inte i rakat, passar man i rakat så är det ju snyggt såklart!

Om inte omgivningen tar dig seriöst på grund av att du är snaggad så beror det mer på din omgivning än på din frisyr. :fakta

Omgivningen är det oftast fel på i vilket fall, inte mig felet ligger hos :banana

Då kan du ju även gå till en barberare istället för att raka dig själv också. Har du tur kanske det tillochmed är en sån som sveder bort eventuellt öronhår med öppen eld.

Bensin sen tutta på då? :tummenupp

Fy fan, då ska jag klippa mig varje dag om man tjänar så mycket!

Har de ingen frisörskola någonstans? Brukar vara billigt som fan och små söta flickor också :lammkött

:rock

Jag klippte mig av en elev till han där, som är så hypad och gay på drottninggatan.
70 spänn och då tog hon även hand om skägget, tom öronhåret (!)
Värt varje spänn, faktiskt.
Men det var väl once in a lifstid...

Kan tillägga att det var fan inte mkt att klippa på mig, bara i nacken...

Kan man få happy-ending också om man lägger till nån hundring?

*/ ?>
Back