Billigaste form av bandag utomlands i höst/vinter?

zilog

Mr. Hardtechno
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
RSV1103R -02 Magnesium, VW Polo 1.4 GTI -97
Eftersom jag (som vanligt) missat bansäsongen pga blåst motor så funderar jag på om det finns nån billig bandag i Spanien, Italien eller så senare i år att åka på. Måste inkludera transport av hoj/reservdelar/fälgar etc som minst.

Vad finns det för alternativ, och vad kostar det? Jag är inte bekväm av mig, så sova sittandes på en pinnstol under ett träd duger i värsta fall ;)

Har inte grevens mc delar körningar i Spanien under vintern tror du får med allt det där du önskade bara att surfa in på hans sida o kika lite.

Är själv sugen att kombinera lite familjesemester med åkning denna vinter!!!

Bandagarna ligger på mellan 13-17000 beroende på var och när. Räkna sedan 10-15 på resa ner hyrbil soppa boende och däck så landar det på runt 30 loppor. Klart värt varenda kr brukar bli ca 3,5 Tim effektiv körning om dan

Fiver ordnar en resa till Valencia i januari och Mugello i påsk. Priset blir i intervallet 13-17tusen och inkluderar allt utom din flygbiljett och hyrbil.

Januari minsann, visste inte att det var körbart där nere då, känns ju inte helt ointressant givet att man kan få ner kringkostnaderna (resa, boende, bil, soppa etc) till en nivå kompatibel med min nivå av fattigdom ;)

Däck och bromsbelägg har jag redan så det räcker och blir över (man får väl ta med sig 2 set ner förutom regnfälgarna?), soppa borde man väl klara sig på 100-120 liter (2 lapp för V-Power), flyg + boende borde gå loss på max 3-4 lapp om man flyger utanför populära turistperioder? Hyrbil/boende borde man kunna dela med nån annan deltagare då jag antar att man inte blir ensam?

Känns som att man borde kunna hamna kring 20 lapp-strecket all inclusive på det sättet?

Ser ut som du bor i Landskrona, tänk på att racing4fun har bandagar på Knutstorp den 30sept och 1okt om du hinner få ordning på hojen till dess. :)

Ser ut som du bor i Landskrona, tänk på att racing4fun har bandagar på Knutstorp den 30sept och 1okt om du hinner få ordning på hojen till dess. :)

Har dock hojen 20 mil norrut i Småland, så det är ett elände att först åka upp, packa, åka ner, köra, åka upp med den igen, lasta ur och sen ner igen..

På våra resor ordnar vi boende också. Det enda som tillkommer är hyrbil och flygbiljett.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman