Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jo jag vet, men jag menar nya skivor...Hultan skrev:Skroten!
Pewo skrev:Det beror på vad du menar med billigt men jag pyntade 4k för mina ISR skivor (2st) och tillverkas av en lirare i Tumba. Inte det billigaste kanske men dom är riktigt bra. Suzukis org brukar va slut runt 1800mil och e rena skräpet, dessutom ska dom ha 3200:-/st för nya
Lyfter tråden liteOgni skrev:1601025Hittade för 1700 spänn / st hos http://www.addemoto.se/. Någon som vet nåt om dessa?
Hur får man tag på ISR? Går det att handla direkt från han som tillverkar dom?
Jag köpte sånna till min GSXR 750 och än fungerar de bra, har dock bara kört ca 100mil.. //JonnyHoztic skrev:2098743Lyfter tråden lite
Är det någon som har testat Addemotos skivor? Det verkar ju vara helt ok pris annars!![]()
Riktigt bra priser faktiskt! Men jag köpte ett set hos ISR istället. Dom vann av flera anledningar, dels hygglig leveranstid, dels verkar dom väldigt bra att ha med å göra, dels svensktillverkade och faktiskt bäst priszx skrev:2100326Kanske såna här skulle va nåt,en kompis som har en rf900 har beställt ett kit med skivor fram& bak + belägg.£310=ca.4200kr inkl. frakt.
http://www.stealthproducts.co.uk/products/discs.php
Jag tackade för "infon" och skulle "återkomma"... 
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |
|
|
Motorcycle Inferno #8
Den 5 september blir Laxhol... |