Billigaste bromsskivorna till GSXR750?

Det beror på vad du menar med billigt men jag pyntade 4k för mina ISR skivor (2st) och tillverkas av en lirare i Tumba. Inte det billigaste kanske men dom är riktigt bra. Suzukis org brukar va slut runt 1800mil och e rena skräpet, dessutom ska dom ha 3200:-/st för nya

Pewo skrev:
Det beror på vad du menar med billigt men jag pyntade 4k för mina ISR skivor (2st) och tillverkas av en lirare i Tumba. Inte det billigaste kanske men dom är riktigt bra. Suzukis org brukar va slut runt 1800mil och e rena skräpet, dessutom ska dom ha 3200:-/st för nya

Hittade för 1700 spänn / st hos http://www.addemoto.se/. Någon som vet nåt om dessa?

Hur får man tag på ISR? Går det att handla direkt från han som tillverkar dom?

Hoztic skrev:
2098743 Lyfter tråden lite :)
Är det någon som har testat Addemotos skivor? Det verkar ju vara helt ok pris annars! :tummenupp
Jag köpte sånna till min GSXR 750 och än fungerar de bra, har dock bara kört ca 100mil.. //Jonny

zx skrev:
2100326 Kanske såna här skulle va nåt,en kompis som har en rf900 har beställt ett kit med skivor fram& bak + belägg.£310=ca.4200kr inkl. frakt.
http://www.stealthproducts.co.uk/products/discs.php
Riktigt bra priser faktiskt! Men jag köpte ett set hos ISR istället. Dom vann av flera anledningar, dels hygglig leveranstid, dels verkar dom väldigt bra att ha med å göra, dels svensktillverkade och faktiskt bäst pris :tummenupp
Jag ringde till en firma som vi kan kalla Kvistland Fortkörning i Oneresala :rolleyes: Han visste inte vad grejerna kostade, det skulle han få ringa å kolla. Han visste inte leveranstid, det skulle han få ringa å kolla. Han visste inte ens vilket märke det var på grejerna, det skulle han få ringa å kolla! :4skrika Jag tackade för "infon" och skulle "återkomma"... :huvet

Nyheter
Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!