Billigare stunt finns väl inte?

Strokie

dns.
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
-08 ktm 690 adventure kittad, CBR250RR (MC22)
Tjenare!

För alla er som vill stunta till minimal kostnad ber jag er klicka in på

http://www.motorimport.se/dirtbikes.htm

Hojarna är små men hållbara, rätt ok drag i (gasreser på 1,2,3an, kanske fyran med lite trim och andra moddar?)

Maxhastighet är 70-80 i standart utförande, men går dreva om så dom gör 90, kanske 100 km/h. Med snabbhet är inte intressant med dom små rackarna, det är ju vrid och styrka man vill ha för att lätt kunna ta upp den på bakan! :tungan

Olika modeller finns, 110-125cc, bara trumbromsar, med trumma bak o skiva fram, lr skiva både fram och bak - vilket är att föredra, priser skiler inte en krona!
Senaste veckan har det tillkommit ett par lite dyrare modeller, hur mkt bättre dom är har jag ingen aning om..

att priset är så bra är för att man "beställer" hojarna från kina.. dvs hojarna står aldrig i butik, vilket gör att priserna går dra nner betydligt!

hojarna heter även JIN 110cc respektive JIN 125cc motsvarande db-ma09(A) som på andra ställen kostar 9-11000, sök själv på blocket och kolla!

www.asiengrossisten.se har samma modell, exakt samma, och tar 11000 för den (länge sen ja kolla, kan ha ändrats) äver flera handlare!

har du vart sugen sen tidigare, men inte köpt nån, köp den här!!

blev du sugen nu efter du läst d här - samma sak gäller dig, köp den här!

..lr någon av dessa modeller

bye

Bifogat

• 09.jpg
    09.jpg
    132.9 KB · Visningar: 120
Last edited:
Varför försöker alla marknadsföra sin skit här? Räcker det inte med alla annonser och blinkandes banners som redan ligger här?

hehe, kanske d..

du va ju inte tvungen att klicka på mitt inlägg.. inte läsa det heller.

no offence.

bye

Håller med. "Tjena, jag heter Kina-Åke och säljer jättebra (läs: skräp) minihojar för överpris!". Hoppas den här tråden är gone så fort en moderator ser den.

"Regel: Ingen reklam om gruppköp tillåts!

Detta forum är till för support eller generella diskussioner för dom som köpt minimotos via Sporthoj.com.

Reklam eller information om gruppköp via andra sajter kommer tas bort. Vid illa författningsförmåga utsätts personen i fråga för banning från till att börja med, Minimoto-forumet.

Vänligen använd detta forum på rätt sätt."

men vaddå, d är inte reklam?

självklart är d lägre kvalitet på dom ja länkat till, men fan andra ställen tar 4k mer för SAMMA hoj!

klart den inte håller för en 80kg klump om man ska köra stenseriöst på crossbana.. även om försäljarna vill övertala oss om att det är så.

Strokie skrev:

"De här hojarna är grymma och billigast"

Inte reklam?

Varför är du så intresserad av att marknadsföra dessa? Nån provis?

dessa hojar är jh110x hojar och är ren dynga!!!!!
Desutom så verkar det som om du säljer gruppköp vilket inte är tillåtet.

Mvh

Strokie skrev:

självklart är d lägre kvalitet på dom ja länkat till, men fan andra ställen tar 4k mer för SAMMA hoj!

klart den inte håller för en 80kg klump om man ska köra stenseriöst på crossbana.. även om försäljarna vill övertala oss om att det är så.
vilka då menar du?

Strokie skrev:

80 kg är inte speciellt mycket så om dom inte håller för det kan dom inte vara speciellt bra.

Meli skrev:
80 kg är inte speciellt mycket så om dom inte håller för det kan dom inte vara speciellt bra.

för dom pengarna, jo.

hitta en likvärdig för samma slant :)

isf köper ja oxå en :P

Ravetrancer skrev:
dessa hojar är jh110x hojar och är ren dynga!!!!!
Desutom så verkar det som om du säljer gruppköp vilket inte är tillåtet.

Mvh

det är inte jh110x!

måsste du hoppa på o få folk tro saker nu bara för du vill att dina hojar ska sälja bättre?

tss.. ;)

Anledningen att ja skrev denna tråden är för ja vill att fler ska köpa hojen, har sj absolut inget med försäljningen att göra.

men ju fler som köper crossarna desto snabbare fylls "min" kontainer och jag får mina crossar snabbare :tungan

+ att ju fler hojar MBimport får hit till sverige ju fler delar och andra tillbehör kommer jag och alla andra kunna köpa hos dom, med rabatt :D

måsste va ego ibland

Ciao

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...