billiga vitvaror??

Fixx

Hundförare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
hoj?
Är på jakt efter en diskmaskin och en liten topmatad tvättmaskin..

Någon som vet var kan kan köpa billigt eller är det el-giganten, expert mm. som är billigast?

Håller just på att köpa ett nytt kök med alla vitvaror inkluderade och kommer med största sannolikhet välja tretti.se Mkt bra priser iaf, sen hur det är med resten... lämnar jag just åt resten :)

Håller just på att köpa ett nytt kök med alla vitvaror inkluderade och kommer med största sannolikhet välja tretti.se Mkt bra priser iaf, sen hur det är med resten... lämnar jag just åt resten :)

Ska du inte passa på att byta ut ditt kylskåp till hoj nu också då :tungan

It wasn´t me na na na na na na, heller. Du din fegis har ju kastat in handduken på SRW ju, chicken :tungan

Någon som vet var kan kan köpa billigt eller är det el-giganten, expert mm. som är billigast?

Vet du vad det ska vara för någonting eller behöver du råd?

/Matthe

kolla in hem och villamässan som jag tror ska vara i början av mars, om du kan hålla dig til ldess. de brukar ha bra erbjudanden. letar själv efter en bänkdiskmaskin..

nägon som känner någon bra lackerare som kan hotta upp en sådan lite?

pimp my Vitvara.. de e så stora och fula...:yoparty

Kunde man pruta med honom??

Funderar själv på att köra dit imorron... Har han saker hemma? eller är det mesta beställningsvaror?

Kunde man pruta med honom??

Funderar själv på att köra dit imorron... Har han saker hemma? eller är det mesta beställningsvaror?

Jag köpte ett helt paket och fick således ett paketpris, vilket ingen annan butik kunde matcha. Lyckades pruta lite på det paketpriset också, så ja, pruta kan man. Lev.tid vet jag inget om då jag skall ha det först v 10...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT