Billiga visir?

Slangen_2

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2005
Hoj
CBR1000RR
Hej skulle vilja ha tag på ett spegelvisir till min Arai Condor. Va och kollade hos den lokala handlaren; 1300sek. Tyckte det va svin dyrt. Någon som vet var man kan få tag i ett billigt?

Slangen_2 skrev:
Hej skulle vilja ha tag på ett spegelvisir till min Arai Condor. Va och kollade hos den lokala handlaren; 1300sek. Tyckte det va svin dyrt. Någon som vet var man kan få tag i ett billigt?

Du kan beställa från England, finns en tråd om de.
Billigt och får dom snabbt! Min bror köpte mörkt visir till en Arai RX 7 för 500:- :tummenupp

Köpte ett mörkt visir till min Shoei Z-One häromveckan.
$30, usa.

Slangen_2 skrev:
Kolla på eBay :tummenupp

Slangen_2 skrev:

Din lokala handlare försöker blåsa dig...

995sek är priset på spegelvisiren i AllRight-katalogen.
ÅF för Allright i Jönköping är CI:S MC AB.

Vet någon vad issunumber är???? vilket nummer på kortet vill dom ha??? ska beställa visir snart och behöver lite hjälp omgående! :confused:

Davidk skrev:
Vet någon vad issunumber är???? vilket nummer på kortet vill dom ha??? ska beställa visir snart och behöver lite hjälp omgående! :confused:
Gäller bara Switch-kort, du har nog inte ett sånt, ange 0. Klicka Help så ser du mer info.

Davidk skrev:

Issue No. (Switch use 0 if not known)

bara för britiska Switch-kort, skriv 0 enligt instruktion
eller hoppas bara över raden
Fields marked * are mandatory for all card types

nästa rad är 3 siffror som står på baksidan av kortet.

Neutral skrev:
Gäller bara Switch-kort, du har nog inte ett sånt, ange 0. Klicka Help så ser du mer info.
tackar dock hittar jag inget startdate på mitt kort heller?? men det kanske inte behöv`s

Davidk skrev:
tackar dock hittar jag inget startdate på mitt kort heller?? men det kanske inte behöv`s

Fields marked * are mandatory for all card types

bumper skrev:
Vem har bästa pris på visir i Sverige till Arai Condor?

Ok, jag formulerar om frågan då jag har riktigt bråttom med ett visir. Vill ha innan onsdag...

Vilka säljer röktonade Arai Condor visirer i Sverige?

bumper skrev:
Ok, jag formulerar om frågan då jag har riktigt bråttom med ett visir. Vill ha innan onsdag...

Vilka säljer röktonade Arai Condor visirer i Sverige?

Kollat touringbutiken?!

Kostar visiren så mycket nu? När jag köpte till Arai för ett par år sen kostade dom 600! Bra visir, men ändå...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman