Billiga skinnställ på lelles

blom skrev:
2396179 men du verkade ju vara nöjd med stället som du köpte därifrån:tummenupp

Jag tyckte att skinnstället var jättefint. Men det kändes inge skojj när det gick sönder 2 gånger utan anledning. :näsblod
Mitt nya ställ är jag helnöjd med! Det sitter mycket bättre och skönare än Dainesestället... Det är ett helställ i herrstorlek.

// Lena

Lilla_Tingeling skrev:
2396477 Jag tyckte att skinnstället var jättefint. Men det kändes inge skojj när det gick sönder 2 gånger utan anledning. :näsblod
Mitt nya ställ är jag helnöjd med! Det sitter mycket bättre och skönare än Dainesestället... Det är ett helställ i herrstorlek.

// Lena
fast det beror nog inte på att det var just lelle som sålde det. köpte själv ett ställ där för något årsen och var kanon nöjd, och snabbt fick jag det oxå :tummenupp

blom skrev:
2396713 fast det beror nog inte på att det var just lelle som sålde det. köpte själv ett ställ där för något årsen och var kanon nöjd, och snabbt fick jag det oxå :tummenupp

Nej nej tok, klart det är Lelles fel att skinnstället gick sönder. Dainese skickar bara andra hands grejer dit plus att Anita själv sitter och pillar sönder kedjorna, eller var det så att kedjan hoppade slönder av sig själv i bilen hem kanske:va För hade den varit trasig i butiken hade det väl upptäckts av köparen...

För mig har allt jag köpt på Lelles funkat som det ska. Postorderverksamheten har jag inte provat, men servicen i butiken är det absolut inget fel på. Jag kanske har haft tur, eller så känner dom igen mig från sporthoj.com. :P

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back