billiga och bra skin ställ

mustic

PEACE to the dawgs
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
snart 125:a
billiga och bra skinnställ

var finns billiga skinnställ(och allväders ställ)???
har hittat lite men dom är typ 5000kr prisklasen än då!!
vill ha ett billigt och fint ställ...

EDIT: nöjd du???

Last edited:
förlåt om detta är irrelevant, men vad är ett skinn ställ?

Jag vet vad ett skinnställ är, men ett skinn ställ???

Näää, förlåt nu var jag elak......grejen är den att jag är allergisk mot särskrivning.....förlåt förlåt förlåt......

=)

hållundan skrev:
förlåt om detta är irrelevant, men vad är ett skinn ställ?

Jag vet vad ett skinnställ är, men ett skinn ställ???

Näää, förlåt nu var jag elak......grejen är den att jag är allergisk mot särskrivning.....förlåt förlåt förlåt......

=)
sluta!!!!(hehe :crash )

Titta om du kan hitta ett begagnat, de brukar oftast vara riktigt billiga trots att de kanske bara använts en säsong.

Lycka till.

Begangnat om du skall ha billigt skinnställ eller allväders.
Annars är det tyvärr bara att acceptera dom dyra priserna på mckläder.

Tycker du ska sattsa på ett begagnat "märkesställ" för dom slantarna. Mitt första ställ var ett budget ställ i den nedre prisklassen. Jag fick erfara dåliga dragkedjor, skydd som inte satt fast i stället, kändes som lossas skin typ plastigt.

Det är ju skyddsutrustning. Varför snåla! :crash

Ekman skrev:
Tycker du ska sattsa på ett begagnat "märkesställ" för dom slantarna. Mitt första ställ var ett budget ställ i den nedre prisklassen. Jag fick erfara dåliga dragkedjor, skydd som inte satt fast i stället, kändes som lossas skin typ plastigt.

Det är ju skyddsutrustning. Varför snåla! :crash
oki.
det är begagnat som gäller!! :crash

Rean som affärerna har när dom byter modeller. Jag köpte mitt IXS Bogo för under 5000 (4950 om jag inte minns fel) förra våren.... bara att leta runt.

Ci´s MC i jönköping har IXS nedsatta 50% några få ställ kvar,,

//jaG

Jag handla mitt skinnställ på mcboden och jag tycker att det fungerar helt okey. Lyckades även slå omkull och stället fyllde sin funktion perfekt. :tummenupp

akora skrev:
Jag handla mitt skinnställ på mcboden och jag tycker att det fungerar helt okey. Lyckades även slå omkull och stället fyllde sin funktion perfekt. :tummenupp

Jag håller med. Har inte bilderna just nu men jag landade hårt med mitt ställl från handelsboden i somras och är nöjd med det.
Sen är deras ställ snygga vilket inte är en nackdel.

Vad vill du helst ha? Ett beggat ställ som någon svettats apa i men det har det lite gayiga djävulshuvudet på ryggen eller ett flång nytt noname som sitter skönt men inet är lika flashigt i korvkön(som om någon i korvkön bryr sig)

Jag köpte ett begagnat Dainese i höstas och jag ångrar mig. Inte för att stället var för dyrt eller i dåligt skick utan för att det sedan dess har visat sig att Handelsboden tagit fram ett helställ, Halvarssons Mugello kostar inte mer än 7000:- och andra fabrikat också kommit ner mot 5000:- utan att vara mindre förtroendeingivande.

Att lägga 15000:- på ett ställ är för mig ren skär idioti. (sorry Mattias)

Chrille skrev:
Att lägga 15000:- på ett ställ är för mig ren skär idioti. (sorry Mattias)

Hrrrm! 18395:- är dagspriset på min sorts skinnställ. Klart det är idioti, men vi kapitalister bryr oss inte.

Var kostar Halvarssons Mugello 7000:- ? Jag har sett det för 8500 :- som billigast

DesmoRob skrev:
Var kostar Halvarssons Mugello 7000:- ? Jag har sett det för 8500 :- som billigast

Nu blev jag osäker men jag hade bestämt för mig att jag har sett Mugellon för 6900 på Bike Trollhättan.
Men sen kan jag ha rört ihop det med diverse erbjudande och grejer.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT