Billiga knäpuckar

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Finns det nån affär i GBG eller i närheten där man kan köpa någar billiga knäpuckar.
Tänkte ha när jag kör minimoto så det behöver inte vara några fräcka med titanskruvar i.

Det finns ju ett antal roadracing-iconer här.
Köp ett gäng av någon av dem, borde ju vara nästan gratis (förutsatt att du inte säger att du ska ha dem för posering eftersom dina puckar är oskrapade)

Det finns ju ett antal roadracing-iconer här.
Köp ett gäng av någon av dem, borde ju vara nästan gratis (förutsatt att du inte säger att du ska ha dem för posering eftersom dina puckar är oskrapade)

jag har ett par oanväda gröna Whitz puckar här hemma kom och hämta dem för 200 svenska rikstaler

Jag har ett par spyke-puckar, det följer med ett inkört skinnställ också, 1500kr

Last edited:
Läderpuckar ska ju vara fina grejer har jag läst, men hur funkar trä? Har du testat?

luktar död kö och bränt hud över hela banan sen efter ett par varv :näsblod

Trä funkar så där jag tyckte det va för hårt gjorde ett par egna för några år sen just snik varianten limmade på lite överblivet virke på mina gamla puckar

luktar död kö och bränt hud över hela banan sen efter ett par varv :näsblod

Trä funkar så där jag tyckte det va för hårt gjorde ett par egna för några år sen just snik varianten limmade på lite överblivet virke på mina gamla puckar

Nu kommer man inte upp i så hiskeliga farter när man kör kinamoto, så den lukten slipper jag iaf.:D

Får fixa träpuckar tills dom nya kommer. Träpuckar, det kommer kännas så 1800-tal

Nu kommer man inte upp i så hiskeliga farter när man kör kinamoto, så den lukten slipper jag iaf.:D

Får fixa träpuckar tills dom nya kommer. Träpuckar, det kommer kännas så 1800-tal

använd epoxi och mjuka skruv annars lossnar dom :)

Jag handlade ett par i bakelit (eller nåt sånt) på johans mc för 3 år sedan eller nåt. Helt jävla stenhårda och håller riktigt bra. Största slitaget jag gjort på dem är när jag higsidade ut i spenaten på gotland (eller, ja, kalkbrottet dårå).

Tror de var orginalpuckar till ett svenskt ställ. Lindstrand eller nåt sånt? Kostade nån hundring iallfall.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT