Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Alla ni som tror att ni hittat det riktiga klippet på mobile eller dylikt kan ju läsa igenom denna artikel:
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,885752,00.html
Jag är mest förvånad att folk verkligen faller för det där. Jag skulle ha svårt att betala 50 000 utan att själv hämta hojen.
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,885752,00.html
Jag är mest förvånad att folk verkligen faller för det där. Jag skulle ha svårt att betala 50 000 utan att själv hämta hojen.