Billiga däckvärmare?

Pelle B

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2003
Hoj
Numer enbart blåröksmekaniker....
Var Falken i fredags (snyggt arrangemang, No18!), där var det någon som sa något om att man kunde beställa däckvärmare från England för dryga 2000 pix. Någon som vet något om det, eller var man kan få tag på för under 4 papp?

Pelle B skrev:
Var Falken i fredags (snyggt arrangemang, No18!), där var det någon som sa något om att man kunde beställa däckvärmare från England för dryga 2000 pix. Någon som vet något om det, eller var man kan få tag på för under 4 papp?

hej,

jag har sprillans nya TYRSOX som är ombyggda i sverige av elektronikfirma så att de är CE & svemo godkända.
priset är 4295:- inklusive moms till racingförare.
Ord pris: 4895:-

mvh,
joakim
info@iceman.se

Pelle B skrev:

Tjena, det var nog mig du pratade med, vi gav 2200:- inkl frakt för våra. De finns på denna sidan :
http://www.diasec.co.uk/tyrewarmers.htm
Man fick faxa in beställningen och betala in med VISA och sen dök de upp 3 dar senare.
Jag tycker de fungerar rätt bra, jag har dock aldrig haft några andra och har heller inte tävlat så mycket så jag har inte så mycket att jämföra med.
Snörningen känns lite billig men priset är ju så pass bra så det får man väl leva med :)

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026