Billiga däck, sthlm

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
Hörde om nån som köpt sitt däck för 200:- med montering? :va Det skulle finnas nåt ställe på nån kocks...gata, kommer inte ihåg så mycket.

Hursomhelst, Jag skulle behöva ett riktigt schletet däck som bara ska hålla resten av säsongen och det behöver inte va något superfäste (180/55/17)

Nån som vet någon däckmontör som säljer schletna däck i Sthlm? Gärna en som har öppet på fredagkvällar :tungan I värsta fall lördagar.

/Ingel

Ingel skrev:
Hörde om nån som köpt sitt däck för 200:- med montering? :va Det skulle finnas nåt ställe på nån kocks...gata, kommer inte ihåg så mycket.

Hursomhelst, Jag skulle behöva ett riktigt schletet däck som bara ska hålla resten av säsongen och det behöver inte va något superfäste (180/55/17)

Nån som vet någon däckmontör som säljer schletna däck i Sthlm? Gärna en som har öppet på fredagkvällar :tungan I värsta fall lördagar.

/Ingel

Bara gå till närmsta MC firma, o fråga om du får ta ett par, de vill säkert bli av med dem, kolla bara så det inte är punka lr något om du hittar ett "jättefint" man byter inte ett jättefint däck utan anledning.

Ingel skrev:

/Ingel

WheelerDealer ligger på Kocksgatan. Han kan säkert slänga på nått skräp på din lösa bakfälg för 200. Han brukar stänga rung 20:00 på fredagar. Tel 08-6430075

soppatorsken skrev:
WheelerDealer ligger på Kocksgatan. Han kan säkert slänga på nått skräp på din lösa bakfälg för 200. Han brukar stänga rung 20:00 på fredagar. Tel 08-6430075

:tummenupp Det va den, nu ska jag bara hinna få tag på en bil, montera av däcket och hinna dit. Tack å hej!

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...