Billiga cyklar

Känns som en födelsedag tycker jag....

Annars kanske man skulle sälja sin själ till Djävulen samt pantsätta de sista kallingarna och handla en gammal 04a....

Ingen telefon på heller, skickat SMS till killen och får se om det händer något...

det kan nog vara äkta!

Bjerkert är en elitförare som hållt på i många år och slitit...till slut vill man kanske inte ens se en endurohoj på bild igen...

Jag har oxå både SMSat och ringt men telefonen verkar inte ha varit på sedan typ halv sex. Tyvärr.

Erbjöd mig att åka ner på en gång. Den här gången slår du mig inte på en bra hojaffär, Johan :kulspruta :ajjabajja

Supermoto skrev:
Jag har oxå både SMSat och ringt men telefonen verkar inte ha varit på sedan typ halv sex. Tyvärr.

Erbjöd mig att åka ner på en gång. Den här gången slår du mig inte på en bra hojaffär, Johan :kulspruta :ajjabajja
Säg inte det du! Jag ska ringa honom hela dagen i morgon om inte annat ;)

Har du hört talas om ordspråket som börjar: "Man ska inte ropa hej...."

- Johan

06.02 i morse fick han mitt första SMS som jag skickade igår. Skrev då ett till om att jag vill ha en hoj. Får se vad som händer. Jag vill inte ringa och tjata, gissar att han talat tillräckligt i telefon för det här året....

Får du tag på honom Johan så säg att du tar två om han har dem kvar. Jag vill ha en av 04orna.

De är INTE till salu. Det var ett skämt från hans kompisar när han fyllde 30 år...

- Johan

mr_rockster skrev:
De är INTE till salu. Det var ett skämt från hans kompisar när han fyllde 30 år...

- Johan
Det som låter för bra är tyvärr oftast det. Jävla dåligt skämt :kocko

Evil M skrev:
Hur vet du att inte Mr_rockster inte skämtar om att det var ett skämt och snyter dig på en hoj, IGEN! :7peta

;)
:) .. någon som e sugen på att köpa en KTM? Har två -04or och en -05:a .. 50 papp för 04orna och 65 för -05:an?... sugen ngn?

hallo boys!! Klingar inte namnet nånting?? Carl Bjerket? En av Sveriges bästa enduroförare, kom, hmmm, bra till på kåsan har jag för mig... :tummenupp

För mig klingar inte namnet någonting eftersom jag har kass koll på endurovärlden (vet förståss vilka Anders E, Bjarne, Toresson och de är men...).

Vad skulle det betyda annars då? Spelar väl ingen roll om man känner igen namnet när det är en annons ute eller?

- Johan

Stolten skrev:
hallo boys!! Klingar inte namnet nånting?? Carl Bjerket? En av Sveriges bästa enduroförare, kom, hmmm, bra till på kåsan har jag för mig... :tummenupp

mr_rockster skrev:
För mig klingar inte namnet någonting eftersom jag har kass koll på endurovärlden (vet förståss vilka Anders E, Bjarne, Toresson och de är men...).

Vad skulle det betyda annars då? Spelar väl ingen roll om man känner igen namnet när det är en annons ute eller?

- Johan

Först täkte jag skriva att det är seriös annons eftersom det är han och han har gjort en liknande grej förut då han vill sluta med allt pga ränneslätt. men det var det ju inte :kocko

Han är ungefär lika stor som Toresson.. Ungefär.. :)

Nyheter
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

Back