humm, är annonsen äkta så säger jag bara fasen att man inte har 40k..
http://www.blocket.se/view/3934409.htm?caller=vbl_s&l=0&c=1&city=0
http://www.blocket.se/view/3934409.htm?caller=vbl_s&l=0&c=1&city=0
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Säg inte det du! Jag ska ringa honom hela dagen i morgon om inte annatSupermoto skrev:Jag har oxå både SMSat och ringt men telefonen verkar inte ha varit på sedan typ halv sex. Tyvärr.
Erbjöd mig att åka ner på en gång. Den här gången slår du mig inte på en bra hojaffär, Johan![]()
![]()
Det som låter för bra är tyvärr oftast det. Jävla dåligt skämt :kockomr_rockster skrev:De är INTE till salu. Det var ett skämt från hans kompisar när han fyllde 30 år...
- Johan
Hur vet du att inte Mr_rockster inte skämtar om att det var ett skämt och snyter dig på en hoj, IGEN!Supermoto skrev:Det som låter för bra är tyvärr oftast det. Jävla dåligt skämt :kocko
Evil M skrev:Hur vet du att inte Mr_rockster inte skämtar om att det var ett skämt och snyter dig på en hoj, IGEN!![]()
![]()
Stolten skrev:hallo boys!! Klingar inte namnet nånting?? Carl Bjerket? En av Sveriges bästa enduroförare, kom, hmmm, bra till på kåsan har jag för mig...![]()
mr_rockster skrev:För mig klingar inte namnet någonting eftersom jag har kass koll på endurovärlden (vet förståss vilka Anders E, Bjarne, Toresson och de är men...).
Vad skulle det betyda annars då? Spelar väl ingen roll om man känner igen namnet när det är en annons ute eller?
- Johan
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!