Billig trafiförsäkring är hos SALUS ANSVAR

Argyle

ingen
Gick med
18 Nov 2005
Hoj
ingen, helt jävla värdelöst
Billig trafikförsäkring är hos SALUS ANSVAR

Jag ringde till Salus Ansvar http://www.salusansvar.se/ingetforbund/home.aspx om en trafikförsäkring för mig som 22åring på min Suzuki Gsxr 1000 k6a, if vill ju ha 12k om året men då får jag ställa av och på hur jag vill. Salus Ansvar tar 3240kr/året men då får man inte ställa av, men det blir ändå billigare än den perioden jag har cykeln avställd hos IF i cirka 5mån.

Edit, såg att jag glömt ett L i billig

Last edited:
Jag kollade vad dom ville att jag skulle betala för min bil (Lexus IS200), blev 4000 mer än vad jag betalar idag...

OJ oj oj jag kom billigt undan jag med. Istället för 3200 kr/mån hos Folksam så kostade det här 1600 kr/mån men man måste ha hemförsäkringen också hos dem samt att de bara har helårsförsäkringar.

Jag fick betala 24´000 i hel/helår för min Disel saab 95 från 04.
Dyrt tycker jag. Måste man ringa dit? Hittar inte prisförfrågning på nätet??

Argyle skrev:
2590280 Jag ringde till Salus Ansvar http://www.salusansvar.se/ingetforbund/home.aspx om en trafikförsäkring för mig som 22åring på min Suzuki Gsxr 1000 k6a, if vill ju ha 12k om året men då får jag ställa av och på hur jag vill. Salus Ansvar tar 3240kr/året men då får man inte ställa av, men det blir ändå billigare än den perioden jag har cykeln avställd hos IF i cirka 5mån.

Edit, såg att jag glömt ett L i billig

Billigt med tanke på att du är född 84:a.

Salus

Tänker inte ta alla detaljer men vill du ha någon ersättning så rekommenderar jag inte Salus. Jag har svurit tillräckligt men konstaterar numer att det är större chans att jag säljer mina barn än att Salus får mer pengar av mig...

Ething>>>>>>

Kan du inte beskriva vad du varit med om så vi andra förstår?

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park