Billig semester !!??

Aratron

http://www.tycon.se
Gick med
16 Oct 2004
Hoj
slutkörd 900rr, Pitpro 05
Då var det snart dags för årets första semestervecka. Torsdag 050616 kl 22:06 börjar semestern och det ska bli jävligt skönt. MEN, självklart är man så pank som man nästan kan bli, så vad kan man hitta på med en budget på 164:- tills semesterlönen trillar in den 24:e ? :va Har planer på att tanka upp en 100:- lapp för iaf en halv dags körning, men sen då? Jag är inte typen som drar o fiskar, går en promenad etc. Dra ner på stan o ta en öl är mera min grejj, :fyllisar men det håller inte min budget till. Låna pengar är uteslutet, har redan skulder till nästa månad, så några bra tips på billiga nöjen o tidsfördriv tas gärna emot.

Sex är väl det roligaste man kan göra som är gratis? Dock brukar det bli dyrt i längden..

Ut o spring i skogen tills du stupar. 3 gånger om dan. Du blir kostnadseffektivt passiv övrig tid på dygnet.

Aratron skrev:
Då var det snart dags för årets första semestervecka. Torsdag 050616 kl 22:06 börjar semestern och det ska bli jävligt skönt. MEN, självklart är man så pank som man nästan kan bli, så vad kan man hitta på med en budget på 164:- tills semesterlönen trillar in den 24:e ? :va Har planer på att tanka upp en 100:- lapp för iaf en halv dags körning, men sen då? Jag är inte typen som drar o fiskar, går en promenad etc. Dra ner på stan o ta en öl är mera min grejj, :fyllisar men det håller inte min budget till. Låna pengar är uteslutet, har redan skulder till nästa månad, så några bra tips på billiga nöjen o tidsfördriv tas gärna emot.

ta tåget till arboga :banana

Sola. Låna böcker på biblioteket. Ladda hem film. Snacka med folk i parker och på badställen. Hitta något inlärnings/träningsprojekt (typ 100 sit ups varje dag/lära sig spela gitarr). Städa. Meka.

tack för tipsen!! Kan på en gång säga att jag blir billig i drift den kommande veckan, klotade på minicrossen igår kväll, en wheelie som urartade hehe, smällde vänster knäskål rätt i asfalten så nu är man invalid o har svårt o gå :tummenupp

Macho Woman skrev:
Sola. Låna böcker på biblioteket. Ladda hem film. Snacka med folk i parker och på badställen. Hitta något inlärnings/träningsprojekt (typ 100 sit ups varje dag/lära sig spela gitarr). Städa. Meka.

spelat gitarr i 16 år snart :musik

Aratron skrev:
tack för tipsen!! Kan på en gång säga att jag blir billig i drift den kommande veckan, klotade på minicrossen igår kväll, en wheelie som urartade hehe, smällde vänster knäskål rätt i asfalten så nu är man invalid o har svårt o gå :tummenupp

en annan sak som också hände är att i fallet (föll bakåt o landade på knäskålarna) så verkar blixlåset som håller ihop byxor med jacka (hade skinnställ o ryggskydd) spruckit sönder!!! Jag landade inte ens på ryggen, pallar det inte mer? Hur blir det isåfall att kana på ryggen i 2 delat ställ!!?? Märket är Alpinestars TZ-1 Stunt jacka och Trackpant

Zeeall skrev:
brorsan din har ju körkort :tummenupp :tummenupp :tummenupp

jo men bensin kostar i vilketfall, kommer inte kunna ta mig ifrån Avesta den närmsta veckan, o nu kan jag ju dessutom knappt gå heller :3freak

Aratron skrev:
jo men bensin kostar i vilketfall, kommer inte kunna ta mig ifrån Avesta den närmsta veckan, o nu kan jag ju dessutom knappt gå heller :3freak

jag skickar din gammla cykel med posten? :)

Om du inte redan kan, lär dig programmera. Det är roligt och tar massa tid och är jättebilligt (om du nu har en dator) :3freak
Man kan göra massa meningslösa program som ingen någonsin kommer använda (eller betala för). Eller om man är smart kan man komma på något j-t smart som någon kanske vill köpa för massa pengar, vilket kan leda till att din nästa semester tillbringas på en lyxyacht eller ngt. :tummenupp

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8