billig retta!

Gilgo skrev:
Den här var ju tokbillig oxå :3freak.
http://www2.blocket.se/view/2186706.htm?l=0&c=1&city=0
Ser ut som gaffeln från -01 eller tidigare dessutom, det kanske det som gör den påkostad?
såg oxå den.. fattar inte hur han tänkt med det priset? han kan ju isåf skriva vad som är gjort med den och då menar jag vad som verkligen är gjort och inte bara att den är målad kalsongblå
 
Nä jag ser fan inget som är utöver det vanliga på den, möjligvis just då att det är en äldra gaffel på den och en ombyggd Yoshi burk. Annars ser den ut att vara original. Han kanske har kolvar av guld i den?

Teo skrev:
Gaffeln är nog från 02.
Är inte gafflarna svarta f.o.m 02?
 
Gilgo skrev:
Fel av mig då, har ingen järnkoll på det men hade för mig att det var så. Men värd 140kkr lär den inte vara ändå.

Tror dom e svarta på 02 och framåt i USA iaf så helt fel har du inte...
Sen hade jag aldrig betalt 140k för den hojen...
 
vad folk vill ha och vad de får är olika.
67k är inget fantastiskt pris på en 01a, även om den ju hade gått rätt kort (men sånt kan man aldrig lita på rakt av)
Det är 04 nu och en ny modell finns.
 
Gilgo skrev:
Den här var ju tokbillig oxå :3freak.
http://www2.blocket.se/view/2186706.htm?l=0&c=1&city=0
Ser ut som gaffeln från -01 eller tidigare dessutom, det kanske det som gör den påkostad?
Jävlar, det var ett saftigt pris! Särskilt med tanke på att den med största sannolikhet har kraschats någon gång, varför skulle annars orginalkåporna inte följa med?

140 lakan för en 2 år gammal R1:a, som förmodligen är kraschad och ombyggd till streetfighter med babyblå lack och en märklig ljuddämparplacering. Hmm :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top