billig r1a på blocket ifrån bil,båt,mc å maskiner

ja de va ju då leo, men han hade ju faktiskt pratat me honom o han hade garanterat att den va en fin hoj i bra skick o allt ju.. klart man skickar iväg 10k då :tummenupp

men han lovade ju att den va fin :fakta :pangihuve

Jag blir mer och mer förvånad att folk e så godtrogna att man utan vidare skickar iväg 5-10 000kr utan att få något i utbyte.

Somliga kan verkligen ställa till det för sig...

:gnissla Ja de verkar ju inte som att blocket.se kan göra något å alla är väl inte inne på sh å läser så vi kanske skulle skicka en länk till dessa sidor till säljaren så fort han lägger ut en annons så att han vet att alla här tror att de e en bluff..... endera försvarar han sig eller så försvinner annonsen å någon eller några klarar sig ifrån att loosa 5-10k....

Var jag ute för att lura folk som åker hoj så skulle då jag dra öronen åt mig om jag fick reda på att halva mc sverige sitter å tittar på annonsen å är rätt säkra på att han blåser oss....va f-n....han har ju namn å nummer å allt ute.... lite hjärna borde han ha..

Ja de va min personliga ide´för en lösning på detta problem:va

Nu är hojarna borta IAF.
Anledningen till att folk troligtvis går med på att skicka pengarna är ju att han mailar ett avtal som du ska skriva på och sedan faxa till honom, då känns ju allt seriöst och sådär, som ett köpekontrakt typ.

ja de va ju då leo, men han hade ju faktiskt pratat me honom o han hade garanterat att den va en fin hoj i bra skick o allt ju.. klart man skickar iväg 10k då :tummenupp

Då kan han känna sig ganska så blåst på de pengarna,tragiskt.

Ska man tycka synd om killen eller inte som slänger iväg 10 tusen på något han inte sett eller ens vet existerar.

Gör aldrig sådana affärer om du inte kan komma på plats och se objektet.

hinkas

:näsblod hahaha.....visserligen så brukar ja väl se till å ha dörrarna låsta när jag åker igenom sveg men efter att du bytt avatar så tänker jag nog inte åka saktare än 70 igenom heller.... lite ot kanske...men kunde inte låta bli

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT