Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En trappuppgång i ett hyreshus.
det är en annan kille här på sporthoj som har bokat den för 10000kr men det sa han inget om!!!!!
En trappuppgång i ett hyreshus.
Hade ju varit mer intressant o veta vad det är för en nöt här på SH som bokat den för 10 loppor
![]()
Hade ju varit mer intressant o veta vad det är för en nöt här på SH som bokat den för 10 loppor
![]()
ja de va ju då leo, men han hade ju faktiskt pratat me honom o han hade garanterat att den va en fin hoj i bra skick o allt ju.. klart man skickar iväg 10k då![]()

men han lovade ju att den va fin![]()
![]()
ja precis..
o ja lägger väl ut en annons på min hoj även här, fick ju bara ett napp i r1/r6 tråden![]()
fin 600rr säljes för 40000, först till kvarn med handpenning så levererar jag den till dörren![]()
bild finns i stylingforumet
![]()

![]()
äsch dåå
e ju bara du å ja vakna.. nån måste man ju bråka med![]()
Ja de verkar ju inte som att blocket.se kan göra något å alla är väl inte inne på sh å läser så vi kanske skulle skicka en länk till dessa sidor till säljaren så fort han lägger ut en annons så att han vet att alla här tror att de e en bluff..... endera försvarar han sig eller så försvinner annonsen å någon eller några klarar sig ifrån att loosa 5-10k....
ja de va ju då leo, men han hade ju faktiskt pratat me honom o han hade garanterat att den va en fin hoj i bra skick o allt ju.. klart man skickar iväg 10k då![]()
hahaha.....visserligen så brukar ja väl se till å ha dörrarna låsta när jag åker igenom sveg men efter att du bytt avatar så tänker jag nog inte åka saktare än 70 igenom heller.... lite ot kanske...men kunde inte låta blihahaha.....visserligen så brukar ja väl se till å ha dörrarna låsta när jag åker igenom sveg men efter att du bytt avatar så tänker jag nog inte åka saktare än 70 igenom heller.... lite ot kanske...men kunde inte låta bli

|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|