billig r1a på blocket ifrån bil,båt,mc å maskiner

Den här anonnsen har varit uppe förr. Fast med andra bilder. Tror även att det var någon här på sporthoj som la en hadpenning på den.

Ja visst verkar de liiite för bra å har för mig att jag läste något om samma säljare för ett tag sen här på sh, vore intressant att få veta hur de gick för dom som skulle handla av den säljaren..... för helt klart... e de seriöst så e de definitivt de bästa priset..

Gå in på Mobile.de och sök på 2004 års R1:or...
Kolla på priserna.
Med andra ord, inte en chans att denna annons är äkta.

Sen är det intressant att flertal missar det Blocket skriver i alla sina annonser:

Skicka inte pengar i förskott!

Last edited:
Men kan inte nån som bor där nere bara be om att få komma o kolla på den?

Ringde och hörde om jag fick komma och titta på hojarna! Säljaren sade då att dom inte fanns i hemma ännu, utan att dom kommer till Sverige någon gång nästa vecka lagom till besiktningen!!!

Om nån nu skulle vara intresserad kan jag gå dit och titta på den.

Jag kan oxå hänga på Chirre...... Kan tänka mig lite fler RP/SMR-roadtrips. Brukar ju vara ett vinnande koncept :rolleyes:

Jag skrev till han och frågade om han ville ta min gixxer i inbyte om jag köpte R1an av han men han tog inget inbyte.

Blev oxå jävligt intresserad av den där annonsen..men blev tveksam till den ganska snabbt. Och ännu mer nu när ni sitter och surrar här... :) Men om nån kan kolla på den och det stämmer, då är jag med i budgivningen :D

Ska åka förbi nu och kolla om det ligger nån firma där överhuvudtaget.

Ringde och hörde om jag fick komma och titta på hojarna! Säljaren sade då att dom inte fanns i hemma ännu, utan att dom kommer till Sverige någon gång nästa vecka lagom till besiktningen!!!

när jag ringde så sa han att jag kunde komma på måndag...men att den troligtvis skulle vara såld då så om jag ville vara säker på att få den skulla jag boka den med 10000kr i handpenning....

det är en annan kille här på sporthoj som har bokat den för 10000kr men det sa han inget om!!!!!

när jag ringde så sa han att jag kunde komma på måndag...men att den troligtvis skulle vara såld då så om jag ville vara säker på att få den skulla jag boka den med 10000kr i handpenning....

det är en annan kille här på sporthoj som har bokat den för 10000kr men det sa han inget om!!!!!

Allltså är det bye bye $$$$$ :angel

Hehehe ja jäklarns

jag skrev lite för snabbt detta jag ringde om gällde en blå r1-04 men han nämde även att han hade denna....

så lägg ingen handpenning från denne tomte

finns att läsa om han i r1/r6 tråden sidan 206 och framåt

Efter alla dessa varningstrådar osv är det ju lustigt/otroligt att folk verkligen går på detta och inte lär sig. Men ett hojbegär är ju förförande farligt...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman