Billig plasma säljes

Billig plasma?

• Antal röstningar
    0
FUBAR skrev:
Jävlar vilka ordmärkare det finns här. ok SPARA då :fatta!
Personligen tycker jag det är jäkligt stor skillnad på att spara pengar och att tjäna pengar. Men men det är väl alltid nån som tycker att det är skit samma.

sportarn skrev:
Personligen tycker jag det är jäkligt stor skillnad på att spara pengar och att tjäna pengar. Men men det är väl alltid nån som tycker att det är skit samma.
Ok grattis, du har rätt :tummenupp

sportarn skrev:

Finns massor av liknande språkfel som görs. Det e ofta som "på grund av..." används ist för "tack vare..." eller t.ex "chansen att..." - "risken att..."

Men skitsamma... Dom flesta på SH är inte här för en språklektion och oftast förstår man vad lirarn' menar utan att larva sig med tillrättavisningar.

RoLLER skrev:
Finns massor av liknande språkfel som görs. Det e ofta som "på grund av..." används ist för "tack vare..." eller t.ex "chansen att..." - "risken att..."

Men skitsamma... Dom flesta på SH är inte här för en språklektion och oftast förstår man vad lirarn' menar utan att larva sig med tillrättavisningar.
Inte riktigt samma sak anser jag. Tycker det är ganska stor skillnad på dina exempel och det som jag klagade på.

[- sNaIjK -] skrev:
Power Consumption 510W, Ingen HDTV, har den inte ens DVI? Men men, får man den gratis kan man ju ha den till ungarna ;)
Klarar väl visst HDTV, den har ju 1366x768 pxlar

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...