Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nisse Järnet skrev:Haha jaaa!![]()
![]()
Folk försöker bara flasha lite med tekniker som inte finns på marknaden.Markus skrev:Mig veterligen så är OLED en tvåfärgs display från OSRAM som knappt duger till en GSM. Jag är ingen hejare på displayer dock.
sandstream skrev:Folk försöker bara flasha lite med tekniker som inte finns på marknaden.
sandstream skrev:Jag har en 50 tummare som ni får för 54.900:-
http://www.hembiobutiken.se/produkt.asp?pgrpnr=111080
(Kommer en billigare modell för endast 49.995:- om några dagar)
Markus skrev:Ja, TV i OLED lät skumt...
Hur kan du tjäna 45 papp på den? Ska du sälja vidare den för 50?? Kan bli svårt!FUBAR skrev:Jag hade köpt den på rot!! Tjänar jag 45 papp på den så, ja tyvärr!!
Nu kom vi lite OT här men det kan säkert trådskaparen leva med.thopa skrev:Sandstream: Du verkar ha koll. Varför är LCD bara dugliga upp till 40"?
LCD vs Plasma under 40"; vilken utav dem rekomenderar du och varför?
Edit: Hdtv är väll något nytt format tv-sändningarna kommer sändas i om några år. Vad jag har fattat så stödjer de nyare plasmorna den funktionen. Men hur är det med en LCD tv och Hdtv? Är det som med plasmorna, dvs de nyare stödjer det?
Jo tack, jag snackar lite i nattmössan, men jag hoppas du förstår vad jag menar.
Den står hos LGTysken skrev:Har du kollat om den står kvar? Det kanske är just den jag säljer![]()
Ja, det var det jag menadeMarkus skrev:Mig veterligen så är OLED en tvåfärgs display från OSRAM som knappt duger till en GSM. Jag är ingen hejare på displayer dock.
sportarn skrev:Hur kan du tjäna 45 papp på den? Ska du sälja vidare den för 50?? Kan bli svårt!
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|