Billig plasma säljes

Billig plasma?

• Antal röstningar
    0

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spritt ny
Vill du köpa min skitstora plasma-tv för 5000:-?

klockrent...visar på dubbelmoralen på sporthoj. Eller så vågade ingen skriva i andra stöldtråden, eller rättare sagt orkar inte med alla påhopp som tyvärr blitt alltför vanligt.

Suomalainen skrev:
klockrent...visar på dubbelmoralen på sporthoj. Eller så vågade ingen skriva i andra stöldtråden, eller rättare sagt orkar inte med alla påhopp som tyvärr blitt alltför vanligt.

Tja, solklart att jag skulle köpa en plasma för 5000:-, inte lika klart att jag skulle köpa en stulen plasma för 5000:-

oFFkeFF skrev:
Tja, solklart att jag skulle köpa en plasma för 5000:-, inte lika klart att jag skulle köpa en stulen plasma för 5000:-

3000 då??? Jävla prutnissar! :gnissla

oFFkeFF skrev:

Är väl ganska vedertaget här att en plastma för 5000 är en stulen plastma. Om du inte känner till detta är du nog inte alltför bevandrad i tekniken och dess priser, och med tanke på alternativet "Nej köper inte stöldgods" käns det som du kanske saknar en förnuftig slutledningsförmåga också... :rolleyes:

Last edited:
Kay skrev:
Är väl ganska vedertaget här att en plastma för 5000 är en stulen plastma. Om du inte känner till detta är du nog inte alltför bevandrad i tekniken och dess priser, och med tanke på alternativet "Nej köper inte stöldgods" käns det som du kanske saknar en förnuftig slutledningsförmåga... :rolleyes:

Det finns ALLTID bra dealar, som inte är stöldgods. Men de är givetvis få.

Antagligen skulle jag det...tyvärr.

Skulle dock aldrig behålla den själv (om det inte är 90" HD)

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna