Billig klubbstuga/sommarfeststuga?

Vafalls! Ba tjöööpa...

Dessvärre är det väl någon form av arrende?

Vet ej vad det är för krav, men det är ju en kollonilott, så någon form av årlig avgift/samfällighet eller dyl, inte den blekaste..Är nog inget rinnande vatten, toalett, värme förutom det från spisen..

Jag kan se framför mig hur 30 remsor vaknar upp bakfulla en varm och fuktig sommarmorgon i, runtomkring och på den stackars lilla stugan.

Jag kan se framför mig hur 30 remsor vaknar upp bakfulla en varm och fuktig sommarmorgon i, runtomkring och på den stackars lilla stugan.

Och de stackars grannarna tror att hells angels eller något annat halvkriminellt mc gäng har invaderat området, ha ha ha...

Det skulle helt klart vara festligt. Frågan är om själva festandet bara blir en engångsföreteelse? Isåfall tycker jag 500 bagis + en årlig kostnad blir att ta i.

kan betala en 5 hunring om jag får bränna ner skiten !!

Fest där blir garanterat en engångsföreteelse. Det där är pensionärernas paradis i arboga, där dom sitter och pussar på sina älskade små blommor, vattnar lite här och vattnar lite där. Det där är bara att glömma, bra idé annars.

Fest där blir garanterat en engångsföreteelse. Det där är pensionärernas paradis i arboga, där dom sitter och pussar på sina älskade små blommor, vattnar lite här och vattnar lite där. Det där är bara att glömma, bra idé annars.

En kul tanke och idé jag delade med mig, vi lägger ner o glömmer detta:)

Vi kanske ska se det som en investering? Vi köper skiten för 500:-/skalle, har en fest och erbjuder sedan pensionärerna att köpa loss den från oss för 1000:-/skalle?!?

jäklar va gullit. kunde man vinterbona å kirra avlopp å dusch å grejer i de lilla huset så sku ja lätt kunna tänka mig å bo i en sån året runt! Annars gillade ja Trixters ide :hihi

Vi kanske ska se det som en investering? Vi köper skiten för 500:-/skalle, har en fest och erbjuder sedan pensionärerna att köpa loss den från oss för 1000:-/skalle?!?

ASG - en klart intressant affärsidé - det lär vara lättsålt efter en fest med sliva... :rolleyes:

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT