billig körskola i stockholm

gaffel46

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2004
Ort
stockholm, huddinge
Hoj
nsr 125 och en mopperacer
planerar att ta A1 kk nu i vår och hålelr nu på att leta efter en billig körskola för ett par lektioner, mest för att vänja mig vid en större, kraftigare och mer effektful hoj. har nu ringt till 5-6 körskolor och börjar bli galen på folket som svarar. en del ger en prisuppgiften direkt medans andra ska hålla på och snacka om hur mycket man kört förut mm.

så nu frågar jag här också, nån som vet vart det finns en billig körskola i stockholms området. hoj kommer jag köpa innan jag börjar övningsköra så privatist går också bra :tummenupp
 
gaffel46 skrev:
planerar att ta A1 kk nu i vår och hålelr nu på att leta efter en billig körskola för ett par lektioner, mest för att vänja mig vid en större, kraftigare och mer effektful hoj. har nu ringt till 5-6 körskolor och börjar bli galen på folket som svarar. en del ger en prisuppgiften direkt medans andra ska hålla på och snacka om hur mycket man kört förut mm.

så nu frågar jag här också, nån som vet vart det finns en billig körskola i stockholms området. hoj kommer jag köpa innan jag börjar övningsköra så privatist går också bra :tummenupp

Jag körde hos http://www.gullmarsplanstrafikskola.com/ ... De hade skäliga priser och framförallt gick det att få tider hos dem.. Dessutom låg de bra till för mig eftersom de låg mitt imellan hem och jobb för min del.. Är iofs nära gullmarsplans T-bana så..
 
korvgubbe skrev:
Jag körde hos http://www.gullmarsplanstrafikskola.com/ ... De hade skäliga priser och framförallt gick det att få tider hos dem.. Dessutom låg de bra till för mig eftersom de låg mitt imellan hem och jobb för min del.. Är iofs nära gullmarsplans T-bana så..

haninge har jag hört ska vara bra, kör upp i tullinge där så det är väl dina krokar.
Lycka till.
 
Jag hade Slussens trafikskola. Kostade lite mer än de i förorterna men man fick tider som alltid passade och så finns de mitt i stan. För mig var det gångavstånd till jobbet på den tiden. :tummenupp Om du ändå har egen hoj behöver du inte heller så många lektioner skulle jag tro, speciellt inte nu när garagevändning är borta.
 
DEABS trafikskola

Om jag var som du skulle jag kontakta DEAB´s Trafikskola ... dom e grymma!
Jag körde där och sedan fick jag sponsring av dom å nu har jag ett finfint samarbete med dom ...

kolla på www.deabs.se

:Bugar
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top