Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
V6 alltså...Tack för svar. Blev ett kit x 2 från Hong Kong för 670 spänn. Blir nog bra...
The Universal Intercom is engineered for smarter and wider communications by providing cross-brand interoperability to the users with a conference intercom feature. The advanced technology works seamlessly with Sena headsets and other Bluetooth headsets that support Bluetooth Hands-Free Profile (HFP).
Nån som testat?The V6 is compliant with the Bluetooth Specification v3.0 supporting the following profiles: Headset Profile, Hands-Free Profile (HFP),
V6 1200m har jag och är helnöjd , frugan ringer när man ligger i 80km/t och inte hör att man åker hoj ????
Haft samtal mellan 2 hojar och alldrig tappad kontakten än så länge , funkar upp till 130/140km/t men beror lite på hjälmen då .
Jag har shoei gt air
Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
V6 1200m har jag och är helnöjd , frugan ringer när man ligger i 80km/t och inte hör att man åker hoj ????
Haft samtal mellan 2 hojar och alldrig tappad kontakten än så länge , funkar upp till 130/140km/t men beror lite på hjälmen då .
Jag har shoei gt air
Ser ut som samma , min är köpt ifrån kina så den har inte den vita texten där nede . V6 1200m interphone , är på semester så kan inte fixa bild...
Jag har large på min men denna passar på nästan alla hjälmar .
Provat på frugans biltema , dotterna marushin och 5 andra hjälmar utan problem.
En har klagat på att det tryckte på öronen men det var pga hjälmen inte hade plats för högtalarna ...
|
|
Pressmeddelande 2026-08-05F... |
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |