ebbaklasa
ska man skriva nått här?
heheMaverick_ou812 skrev:När Kawa börjar göra hojjar med samma kvalité som Honda = Aldrig....
är där några speciella villkor då? typ man får inte ställa av o så?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
heheMaverick_ou812 skrev:När Kawa börjar göra hojjar med samma kvalité som Honda = Aldrig....
ebbaklasa skrev:hehe
är där några speciella villkor då? typ man får inte ställa av o så?
addexxx skrev:Snackade med dom på mässan, klass 7 = enbart trafik.
Bankörning, Glöm det!
Eller så har även If koppalt att folk som köper Honda har gott omdöme, är beredda att betala lite mer för produkten och skall belönas för detta?Tymo skrev:Det handlar inte om kvalitet. IF vet redan att honda-åkare lite fega jämföra med ninja-åkare...så det lönar sig för dem.

Undra om alla som köpte blade på 90-talet resonerade såMaverick_ou812 skrev:Eller så har även If koppalt att folk som köper Honda har gott omdöme, är beredda att betala lite mer för produkten och skall belönas för detta?
Hondaförare är inte bara ute efter MPPK (mest pulver per krona) utan ser till andra värden. Kawapiloter har kanske en "gasar till det rasar" mentalitet som avspeglar sig i försäkringsstatistiken....![]()

HönaPower skrev:WOW!
HALLELUUUUJA!!!!![]()
IF kör ju igång med sina nya Hondaförsäkringar den 1/4
Ringde & kollade upp min Hornet 600 -99 nyss...
HEL / HEL.....3.100 år !!!!!!!!!!!
Fan jag har betalat 440 kr/mån för en jävla TRAFIKFÖRÄKRING hos LF!!!
Jippi!!!![]()
sandstream skrev:Undra om alla som köpte blade på 90-talet resonerade så
Faktum är väl att Honda inte haft någon värsting de senaste åren, Suzuki, Kawwa och Yamaha har stått för raketerna
EDIT: Varför ska man belönas om man betalar med för en produkt?
Självklart "sponsrar" inte F- bolagen ett märke men just det att Honda varit "lite" tillbakadragna / misslyckade (välj det som passar bäst) när effekthysterin varit som värst kan påverka.|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |