billig hoj

Biker_boy

Behöver ett plast arsle till rr hoj
Gick med
3 Apr 2005
Hoj
Streetfighter
Hejsan jag skulle vilja ha tipps på billiga hojjar i 500klassen ....ska ha typ en sport hoj lr naken gat maskin som man kan streetfighta

Vill inte vara spydig men det finns inte så många gatcyklar som är 500cc och jag tvivlar att du menar en bancykel då du nämner ordet billig i samma mening, Please explain :va

Du kanske tänker på 600 cc hojarna...

I 600 klassen finns ganska mycket roligt att välja på.
Även lite äldre hojar har bra prestanda.

Yamaha YZF-R6
Honda CBR600(F)(RR)
Kawasaki ZX-6R
Suzuki 600 GSX-R
Triumph Speed Four
Ducati Monster 600

Synd bara att så få bygger Fighters på 600:a hojar..

Wiseguy skrev:
Synd bara att så få bygger Fighters på 600:a hojar..

Fast är det inte roligare med en fighter med inte vrid istället för allt på topp. Speciellt om man ska bygga på en äldre cykel idag är dom ju betydligt mer effekt starka i bottenregistret.

Last edited by a moderator:
Kawasaki ER-5 borde ju vara klockren för dig. :D
behövs inte strypas heller...

lånar tråden lite :näsblod

vilken hoj är mest prisvärd, en kawa gpx600 -93 eller en fzr600 -92
och båda ligger på 25k?

Biker_boy skrev:
Hejsan jag skulle vilja ha tipps på billiga hojjar i 500klassen ....ska ha typ en sport hoj lr naken gat maskin som man kan streetfighta

RG 500 men kanske inte är billig , jag vet inte. Den är 2-takt å ska visst gå som fan.. :yoparty

Roughack skrev:
lånar tråden lite :näsblod

vilken hoj är mest prisvärd, en kawa gpx600 -93 eller en fzr600 -92
och båda ligger på 25k?

Skick? Utrustning? Mil? Slitage? Smak? Kolla begangnatguide om dom har nåra kvalitetsfel. Annars är det väl smaken som har sista ordet :tummenupp

SvartR1a skrev:
Skick? Utrustning? Mil? Slitage? Smak? Kolla begangnatguide om dom har nåra kvalitetsfel. Annars är det väl smaken som har sista ordet :tummenupp
kawan såg ut o vara i finare skick men ser så mycket tyngre och omodernare ut

Jag skulle hellre satsa på en FZR1000 -87:a kanske! Dom kan man hitta ruggigt billigt och bygga fighter av!

Annars går ju lillebror 600 också fint :tummenupp

tack för alla svaren ..men grejjen är den att jag vill ha nån lite äldre 500-550 ...ska ta mellan kort snart

Biker_boy skrev:
tack för alla svaren ..men grejjen är den att jag vill ha nån lite äldre 500-550 ...ska ta mellan kort snart

Jag ska med ta mellankort inom kort och jag äger en FZR 600 från 92. dom hittar du lätt för under 25k.
Mycket roligare/snyggare/snabbare är någon 500cc dom är allihopa väldigt tama enligt mig
(strypbrickor är lätt att montera själv på en fzr) :tummenupp

den var ju snygg ...ett cross styre så är den fulländad....insisterar fortfarande på 500-550cc =)jaja jag hittar nog en bra hoj snart måste ju finnas nån iaf

Biker_boy skrev:
den var ju snygg ...ett cross styre så är den fulländad....insisterar fortfarande på 500-550cc =)jaja jag hittar nog en bra hoj snart måste ju finnas nån iaf

Har faktigst en Gs500 som står för ombyggnad till fighter, men är nu till salu pga pengabehov och ont om tid. Pris = mkt mkt mkt billigt, PM:a om du är intresserad.

Aratron skrev:
Har faktigst en Gs500 som står för ombyggnad till fighter, men är nu till salu pga pengabehov och ont om tid. Pris = mkt mkt mkt billigt, PM:a om du är intresserad.

jo nog är jag intresserad men jag tänkte inte köpa hoj i veckan måste spara lite pengar först :banana

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back