Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wiseguy skrev:Synd bara att så få bygger Fighters på 600:a hojar..
Biker_boy skrev:Hejsan jag skulle vilja ha tipps på billiga hojjar i 500klassen ....ska ha typ en sport hoj lr naken gat maskin som man kan streetfighta

Roughack skrev:lånar tråden lite![]()
vilken hoj är mest prisvärd, en kawa gpx600 -93 eller en fzr600 -92
och båda ligger på 25k?
kawan såg ut o vara i finare skick men ser så mycket tyngre och omodernare utSvartR1a skrev:Skick? Utrustning? Mil? Slitage? Smak? Kolla begangnatguide om dom har nåra kvalitetsfel. Annars är det väl smaken som har sista ordet![]()
Biker_boy skrev:tack för alla svaren ..men grejjen är den att jag vill ha nån lite äldre 500-550 ...ska ta mellan kort snart
Biker_boy skrev:den var ju snygg ...ett cross styre så är den fulländad....insisterar fortfarande på 500-550cc =)jaja jag hittar nog en bra hoj snart måste ju finnas nån iaf
Aratron skrev:Har faktigst en Gs500 som står för ombyggnad till fighter, men är nu till salu pga pengabehov och ont om tid. Pris = mkt mkt mkt billigt, PM:a om du är intresserad.

Vad ska du ta mellan korten?Biker_boy skrev:tack för alla svaren ..men grejjen är den att jag vill ha nån lite äldre 500-550 ...ska ta mellan kort snart
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026