billig GPS

capi

en broms på samhällshästen
Gick med
6 Oct 2003
Ort
s-tälje
Hoj
zx6r 98
tihi, nu har man köpt sig en mobil med gps....... :yoparty kan vara bra att ha i Italien i sommar :)
 
Unitedcolors skrev:
Vad e det för typ eller e det en tre telefon?
Kostar det inte att vara uppkopplad mot gps tjänsten då?


Tre telefon Motorola a835, mp3, mail, kamera, gps osv....

Jo gpstjänsten kostar nog, men man behöver ju inte använda den annat än när man stannar till/är vilse ju :)
 
Har kört lite i Italien och jag undrar om en GPS hjälper så mycket. Deras skyltar kan stå var som helst, visa vad som helst, vara helt ologiska och 50/50 om dom stämmer. Så har dom "byggt" GPS-kartan på det så blir det nog bättre utan.
Mitt tips: Kör som dom. Tuta, gasa och sväng, vänd och parkera som du vill, när du vill så märks du minst i trafiken.
Ska du köra hoj där så skaffa fendrar (från en båt) och lycka till i städerna...
 
capi skrev:
Tre telefon Motorola a835, mp3, mail, kamera, gps osv....

Jo, vi jobbar med TRE som kunder. Deras A 835 är ju ok. Personligen hade jag valt nya Nokia eller SonyEricsson som kommer om ett par veckor. De kommer att klara överkoppling till GSM bättre än Motorolja telefonerna.

Hoppas du har med dig en annan telefon om du sticker ut på småvägar med hojen... Dom säger ju att de har samma täckning som Vodaphone, men det gäller bara under förutsättning att det finns bra marginal kvar i systemet.

Men det är en rolig leksak. :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top