Billig Digital kamera (video)

Mr.Dna

Slabanger
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
Cbr 600f -99
Tjena. Har någon av er något bra tips på en digitalvideokamera som är billig och bra?? Eftersom jag inte har någon direkt fast inkomst så får det bli något billigt. Så har ni någon länk eller något till var man kan köpa en billig och bra kamera. Gärna med program till.

Mr.Dna skrev:
Tjena. Har någon av er något bra tips på en digitalvideokamera som är billig och bra?? Eftersom jag inte har någon direkt fast inkomst så får det bli något billigt. Så har ni någon länk eller något till var man kan köpa en billig och bra kamera. Gärna med program till.

www.netonnet.se

Säljer en 5.25 MP med vide, ljud mm för 2990. Billigt satan

Fast som alltid med digitalkameror så ska man passa sig för dom billigaste. Speciellt om specen ser väldigt bra ut. Dom fulspecar ganska ofta. En bra 2mp kamera av bra märke är oftast bättre än en 4-5mp kamera av märke typ Trust i samma prisklass. Kolla på www.cyberphoto.se så får du lite omdömen om olika kameror och bildexempel. Personligen har jag aldrig läst något bra om skräpmärkena oavsett site. Som sagt... satsa på dom stora kända märkena så blir du nöjd.

Men det är väl en digitalVIDEOkamera du vill ha och inte en digitalfotokamera som går att filma med, inte sant?

Men kolla på cyberphoto. Dom verkar ha allt. :tummenupp

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck